דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

מבוא

הורדת שירים מ-YouTube למחשב שלך יכולה להיות דרך מצוינת לקבל גישה למוזיקה האהובה עליך ללא צורך בחיבור לאינטרנט. בין אם אתה מחפש לשמור כמה שירים להאזנה לא מקוונת או ליצור ספרייה של המוזיקה האהובה עליך, הורדת שירים מ-YouTube היא קלה. במאמר זה, נסקור את השיטות השונות בהן תוכל להשתמש כדי להוריד מוזיקה מ-YouTube ולהשוות ביניהן.

הורדת שירים מיוטיוב

ישנן מספר דרכים שונות להוריד שירים מיוטיוב למחשב. השיטות הפופולריות ביותר הן שימוש באתר אינטרנט או בתוכנה של צד שלישי, שימוש בתוסף דפדפן או שימוש בממיר YouTube ל-MP3.

אתר אינטרנט או תוכנה של צד שלישי

השיטה הראשונה להורדת שירים מיוטיוב היא להשתמש באתר או בתוכנה של צד שלישי. ישנם אתרי אינטרנט ותוכנות רבות זמינות המאפשרות לך להוריד שירים מיוטיוב. אתרים ותוכנות אלו דורשות ממך בדרך כלל להדביק את כתובת האתר של סרטון YouTube שברצונך להוריד באתר או בתוכנה. לאחר שתעשה זאת, האתר או התוכנה יוריד את השיר למחשב שלך.

הרחבת דפדפן

השיטה השנייה להורדת שירים מיוטיוב היא שימוש בתוסף דפדפן. הרחבות דפדפן הן תוכנות קטנות שתוכל להתקין בדפדפן האינטרנט שלך המאפשרות לך להוריד שירים מיוטיוב. הרחבות אלו בדרך כלל דורשות ממך ללחוץ על כפתור בדף הווידאו של YouTube כדי להתחיל בהורדה. לאחר שתעשה זאת, התוסף יוריד את השיר למחשב שלך.

ממיר יוטיוב ל-MP3

השיטה השלישית להורדת שירים מיוטיוב היא שימוש בממיר יוטיוב ל-MP3. ממירי YouTube ל-MP3 הם אתרים או תוכנות המאפשרות לך להמיר סרטוני YouTube לקובצי MP3. ממירים אלה בדרך כלל דורשים ממך להדביק את כתובת האתר של סרטון YouTube שברצונך להוריד באתר או בתוכנה. לאחר שתעשה זאת, הממיר יוריד את השיר למחשב שלך בפורמט MP3.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
אתר אינטרנט או תוכנה של צד שלישי קל לשימוש
אין צורך בהתקנה
יכול להיות איטי
ייתכן שלא תומך בכל פורמטי הווידאו
הרחבת דפדפן קל לשימוש
אין צורך בהתקנה
יכול להיות איטי
ייתכן שלא תומך בכל פורמטי הווידאו
ממיר יוטיוב ל-MP3 מָהִיר
תומך בכל פורמטי הווידאו
עשוי לדרוש התקנה
עשוי להיות קשה לשימוש

סיכום

הורדת שירים מיוטיוב למחשב קלה וניתן לעשות זאת בכמה דרכים שונות. השיטות הפופולריות ביותר הן שימוש באתר אינטרנט או בתוכנה של צד שלישי, שימוש בתוסף דפדפן או שימוש בממיר YouTube ל-MP3. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה, לכן חשוב לבחור את השיטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. בשיטה הנכונה, אתה יכול בקלות להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך. למידע נוסף על הורדת שירים מיוטיוב, עיין במדריך זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן