דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את לגו מארוול למחשב

כיצד להוריד את לגו מארוול למחשב

כיצד להוריד את לגו מארוול למחשב

מה זה לגו מארוול?

לגו מארוול הוא משחק וידאו המבוסס על היקום של מארוול קומיקס. זהו משחק הרפתקאות-פעולה בנושא לגו שפותח על ידי Traveller's Tales ופורסם על ידי Warner Bros. Interactive Entertainment. המשחק שוחרר עבור ה-PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, Wii U, Nintendo 3DS ו-PC בשנת 2013. שחקנים משתלטים על מגוון דמויות של מארוול, כולל איירון מן, ספיידרמן, קפטן אמריקה, והאלק, כשהם נלחמים בדרכם ברמות מלאות בחידות ואויבים.

כיצד להוריד את לגו מארוול למחשב

אם אתה מחפש לשחק לגו מארוול במחשב האישי שלך, תצטרך להוריד את המשחק מחנות דיגיטלית. המשחק זמין ב-Steam, GOG ו-Microsoft Store. הנה איך להוריד את המשחק בכל פלטפורמה:

קִיטוֹר

1. עבור אל אתר Steam והיכנס לחשבון שלך.2. חפש "לגו מארוול" בשורת החיפוש.3. בחר את המשחק מתוצאות החיפוש.4. לחץ על כפתור "הוסף לעגלה".5. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את הרכישה ולהוריד את המשחק.

GOG

1. עבור לאתר GOG והיכנס לחשבון שלך.2. חפש "לגו מארוול" בשורת החיפוש.3. בחר את המשחק מתוצאות החיפוש.4. לחץ על כפתור "הוסף לעגלה".5. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את הרכישה ולהוריד את המשחק.

חנות מיקרוסופט

1. עבור אל אתר האינטרנט של Microsoft Store והיכנס לחשבון שלך.2. חפש "לגו מארוול" בשורת החיפוש.3. בחר את המשחק מתוצאות החיפוש.4. לחץ על כפתור "קבל".5. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את הרכישה ולהוריד את המשחק. לאחר שהורדת את המשחק, תהיה מוכן להתחיל לשחק. לגו מארוול הוא משחק נהדר לכל הגילאים, והוא בטוח יספק שעות של בידור. עם הדמויות הצבעוניות והפאזלים המרתקים שלו, זה בטוח יהיה להיט בקרב גיימרים מכל הרמות. למידע נוסף על המשחק, אתה יכול לבקר באתר הרשמי או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן