דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד GTA V למחשב 2013

כיצד להוריד GTA V למחשב 2013

כיצד להוריד GTA V למחשב 2013

מבוא

Grand Theft Auto V (GTA V) הוא משחק וידאו הרפתקאות פעולה שפותח על ידי Rockstar North ופורסם על ידי Rockstar Games. הוא שוחרר בספטמבר 2013 עבור ה-PlayStation 3 ו-Xbox 360, בנובמבר 2014 עבור ה-PlayStation 4 ו-Xbox One, ובאפריל 2015 עבור Microsoft Windows. המשחק הוא הערך הראשי הראשון בסדרת Grand Theft Auto מאז Grand Theft Auto IV משנת 2008. מתרחש במדינה הבדיונית סן אנדראס, המבוססת על דרום קליפורניה, הסיפור לשחקן יחיד עוקב אחר שלושה פושעים ומאמציהם לבצע שוד בזמן שהם נמצאים תחת לחץ של סוכנות ממשלתית. עיצוב העולם הפתוח מאפשר לשחקנים לשוטט בחופשיות באזור הכפרי הפתוח של סן אנדראס ובעיר הבדיונית לוס סנטוס, המבוססת על לוס אנג'לס.

כיצד להוריד GTA V למחשב 2013

שלב 1: בחר את הגרסה

לפני שתוכל להוריד את GTA V למחשב 2013, עליך להחליט איזו גרסה ברצונך לרכוש. המשחק זמין בשתי גרסאות: מהדורה סטנדרטית ומהדורת פרימיום. המהדורה הסטנדרטית כוללת את משחק הבסיס ואת חבילת ההתחלה Criminal Enterprise, המעניקה לך גישה לתוכן בונוס במשחק. מהדורת הפרימיום כוללת את משחק הבסיס, חבילת ההתחלה Criminal Enterprise וכרטיס ה-Great White Shark Cash, המעניק לך בונוס של $1,250,000 במזומן במשחק להוצאת ב-GTA Online.

שלב 2: קנה את המשחק

לאחר שהחלטתם איזו גרסה של המשחק ברצונכם לרכוש, תוכלו לקנות אותה מ-Rockstar Games Launcher. The Rockstar Games Launcher הוא פלטפורמת הפצה דיגיטלית לרכישה ומשחק של כותרי Rockstar Games.

שלב 3: הורד את המשחק

לאחר שרכשת את המשחק, תוכל להוריד אותו מ-Rockstar Games Launcher. תהליך ההורדה הוא פשוט ופשוט. פשוט עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להוריד ולהתקין את המשחק.

שלב 4: שחק את המשחק

לאחר התקנת המשחק, תוכל להפעיל אותו מ-Rockstar Games Launcher. תתבקש להיכנס עם חשבון Rockstar Social Club שלך. לאחר שנכנסת, תוכל להתחיל לשחק במשחק.

השוואה מהירה

גִרְסָה מחיר תוֹכֶן
מהדורה סטנדרטית $59.99 משחק בסיס + חבילת Starter Enterprise Criminal
גרסת פרימיום $79.99 משחק בסיס + חבילת התחלה Criminal Enterprise + Great White Shark Cash Card (1,250,000$ במזומן במשחק)

שאלות ותשובות

ש: האם המשחק זמין עבור Mac?

ת: לא, המשחק זמין רק עבור Windows.

ש: האם המשחק זמין ל-Xbox 360?

ת: כן, המשחק זמין ל-Xbox 360.

ש: האם המשחק זמין לפלייסטיישן 4?

ת: כן, המשחק זמין לפלייסטיישן 4.

ש: האם המשחק זמין עבור Nintendo Switch?

ת: לא, המשחק אינו זמין עבור Nintendo Switch.

סיכום

Grand Theft Auto V (GTA V) הוא משחק וידאו הרפתקאות פעולה שפותח על ידי Rockstar North ופורסם על ידי Rockstar Games. הוא שוחרר בספטמבר 2013 עבור ה-PlayStation 3 ו-Xbox 360, בנובמבר 2014 עבור ה-PlayStation 4 ו-Xbox One, ובאפריל 2015 עבור Microsoft Windows. המשחק זמין בשתי גרסאות: מהדורה סטנדרטית ומהדורת פרימיום. אתה יכול לרכוש ולהוריד את המשחק מ-Rockstar Games Launcher. לאחר התקנת המשחק, תוכל להפעיל אותו מ-Rockstar Games Launcher ולהתחיל לשחק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן