דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את כל התמונות מאייפון למחשב

כיצד להוריד את כל התמונות מאייפון למחשב

כיצד להוריד את כל התמונות מאייפון למחשב

מבוא

האם אתה רוצה להוריד את כל התמונות מהאייפון למחשב שלך? זה קל לביצוע, וישנן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש. בין אם אתה משתמש Mac או Windows, אנו נסקור את הדרכים הטובות ביותר להעביר את התמונות שלך מה-iPhone למחשב שלך.

העברת תמונות עם iCloud

אחת הדרכים הקלות ביותר להעביר תמונות מהאייפון למחשב היא להשתמש ב-iCloud. iCloud הוא שירות אחסון בענן מבית אפל המאפשר לאחסן תמונות, סרטונים, מסמכים ועוד בענן. אתה יכול לגשת לתמונות iCloud שלך מכל מכשיר, כולל המחשב שלך. כדי להעביר תמונות מה-iPhone למחשב באמצעות iCloud, תחילה יהיה עליך להפעיל את ספריית התמונות של iCloud באייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על שמך בחלק העליון של המסך. לאחר מכן, הקש על iCloud ובחר תמונות. הקש על המתג שליד ספריית התמונות של iCloud כדי להפעיל אותה. לאחר הפעלת ספריית התמונות של iCloud, התמונות שלך יועלו ל-iCloud. לאחר מכן תוכל לגשת אליהם במחשב שלך על ידי כניסה ל-iCloud.com עם ה-Apple ID שלך. לאחר שנכנסת, לחץ על תמונות כדי להציג את התמונות שלך. לאחר מכן תוכל להוריד אותם למחשב שלך.

העברת תמונות עם iTunes

דרך נוספת להעביר תמונות מהאייפון למחשב היא להשתמש ב-iTunes. iTunes היא תוכנת ניהול המדיה של אפל, והיא מאפשרת לך לסנכרן תמונות, מוזיקה ומדיה אחרת בין האייפון והמחשב שלך. כדי להעביר תמונות מהאייפון למחשב שלך באמצעות iTunes, תחילה עליך לחבר את האייפון למחשב שלך באמצעות כבל USB. לאחר שהאייפון שלך מחובר, פתח את iTunes ובחר את המכשיר שלך. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה תמונות ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לבסוף, לחץ על כפתור הסנכרון כדי להעביר את התמונות למחשב שלך.

העברת תמונות עם תוכנת צד שלישי

אם אינך רוצה להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes כדי להעביר תמונות מה-iPhone למחשב, תוכל להשתמש גם בתוכנת צד שלישי. ישנן מספר אפליקציות של צד שלישי זמינות המאפשרות לך להעביר תמונות מהאייפון למחשב שלך. אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר של צד שלישי להעברת תמונות היא iMazing. iMazing היא אפליקציית העברת תמונות רבת עוצמה המאפשרת להעביר במהירות ובקלות תמונות מהאייפון למחשב. זה גם מאפשר לך להעביר תמונות מהמחשב שלך לאייפון שלך. כדי להעביר תמונות מהאייפון למחשב באמצעות iMazing, תחילה יהיה עליך להוריד ולהתקין את האפליקציה במחשב שלך. לאחר התקנת האפליקציה, חבר את האייפון למחשב באמצעות כבל USB. לאחר מכן, פתח את iMazing ובחר את המכשיר שלך. לבסוף, בחר את התמונות שברצונך להעביר ולחץ על כפתור העברה כדי להעביר אותן למחשב שלך.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
iCloud קל לשימוש, נגיש מכל מכשיר דורש חיבור לאינטרנט
iTunes פשוט לשימוש, אין צורך בחיבור לאינטרנט יכול להיות איטי ולא אמין
תוכנת צד שלישי מהיר ואמין, אין צורך בחיבור לאינטרנט דורש תוכנה נוספת

סיכום

העברת תמונות מהאייפון למחשב קלה לביצוע. בין אם אתה משתמש Mac או Windows, ישנן מספר שיטות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להעביר את התמונות שלך. אתה יכול להשתמש ב-iCloud, ב-iTunes או בתוכנות של צד שלישי כמו iMazing כדי להעביר את התמונות שלך. בכל שיטה שתבחר, הקפד לגבות את התמונות שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהן בטוחות ומאובטחות. למידע נוסף על אופן גיבוי התמונות שלך, עיין בסרטון כיצד לגבות תמונות .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן