דף הבית » המלצות הצוות » טרקים בנפאל – חוויה בלתי נשכחת

טרקים בנפאל – חוויה בלתי נשכחת

טרקים בנפאל - חוויה בלתי נשכחת

המסע מתחיל

תמיד רציתי לצאת לטרקים בנפאל, אז כשהייתה לי סוף סוף ההזדמנות לעשות זאת, התרגשתי יותר מדי. טסתי מביתי בארצות הברית לקטמנדו, בירת נפאל, ומשם יצאתי למסע הטרקים שלי. הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהגעתי לנפאל היה הנוף המהמם. בכל מקום שהסתכלתי, היו הרים נישאים ויערות ירוקים. התרשמתי מהיופי של המדינה ומהתחושה של כל כך קרוב לטבע. את הימים הראשונים שלי בקטמנדו ביליתי בחקר העיר והרגשתי את התרבות. ביקרתי בכמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כמו כיכר דורבר ומקדש הקופים. הייתה לי גם הזדמנות לבקר בכמה מהשווקים המקומיים ולטעום כמה מהמטבח הנפאלי הטעים.

הטרק מתחיל

אחרי כמה ימים בקטמנדו, הגיע הזמן להתחיל את מסע הטרקים שלי. החלטתי לטייל במסלול האנאפורנה, מסלול טיול פופולרי ברכס הרי אנאפורנה. הצטרפה אליי קבוצה קטנה של מטיילים נוספים, ויחד יצאנו למסע שלנו. הימים הראשונים של הטרק היו קלים יחסית, שכן עדיין היינו למרגלות רכס האנאפורנה. הנופים היו עוצרי נשימה, וכל הזמן התפעלתי מהיופי של הנוף. טיילנו דרך יערות עבותים, על פני נהרות שוצפים, ולאורך רכסים עם נופים מדהימים של ההרים המושלגים. ככל שהמשכנו את הטרק שלנו, השטח הפך למאתגר יותר. נאלצנו לחצות כמה מעברים גבוהים, שחלקם היו מעל 4,000 מטר מעל פני הים. האוויר היה דליל והטמפרטורה הייתה קרה, אבל נופי ההרים היו שווים את המאמץ.

גולת הכותרת של הטרק

גולת הכותרת של הטרק הייתה פסגת Thorong La Pass, הניצבת בגובה של 5,416 מטר. הטרק עד לפסגה היה קשה, אבל הנוף מלמעלה היה שווה את זה. הייתי מוקף בפסגות מושלגות מלכותיות, והרגשתי שאני עומד על גג העולם.

הירידה

לאחר שהגענו לפסגת Thorong La Pass, התחלנו את הירידה הארוכה חזרה במורד ההר. הטרק למטה היה יפה בדיוק כמו הטרק למעלה, והצלחתי לחזות בנופים המדהימים של רכס האנאפורנה בפעם האחרונה.

סוף הטרק

לאחר מספר ימי טרקים הגענו סוף סוף ליעד: העיירה פוקרה. הייתי מותש אבל גם מלהיב, מכיוון שרק השלמתי את אחת המסעות המדהימים בחיי. ביליתי את הימים הקרובים בפוקארה בחקירת העיר והרהר בחוויית הטרקים שלי. טרקים בנפאל היו חוויה בלתי נשכחת, וכבר ציפיתי להרפתקת הטרקים הבאה שלי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן