דף הבית » המלצות הצוות » טרקים באיסלנד – גלה את ארץ האש והקרח

טרקים באיסלנד – גלה את ארץ האש והקרח

טרקים באיסלנד - גלה את ארץ האש והקרח

טרקים דרך איסלנד

איסלנד היא ארץ של יופי טבעי מדהים והרפתקת טרקים היא הדרך המושלמת לחקור אותה. מקרחונים ועד הרי געש, בארץ האש והקרח הזו יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול יום קצר או טרק בן מספר ימים, לאיסלנד יש מגוון מסלולים לבחירה. הנה כמה מחוויות הטרקים הטובות ביותר באיסלנד.

שביל לאוגבגור

שביל Laugavegur הוא אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באיסלנד. שביל זה באורך 55 ק"מ (34 מייל) לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר של המדינה, כולל קרחונים, הרים ומעיינות חמים. השביל מתחיל בדרום ב-Landmannalaugar ומסתיים בצפון ב- Þórsmörk. לרוב האנשים לוקח 4-5 ימים להשלים את הטרק, אך ניתן לעשות זאת תוך יומיים אם אתם מרגישים הרפתקנים.

שביל Fimmvörðuháls

שביל Fimmvörðuháls הוא טרק באורך 25 קילומטרים (16 מייל) המחבר בין שביל לאוגוגבגור לשביל Þórsmörk. מסלול זה לוקח אתכם דרך הנוף המדהים של הר הגעש Eyjafjallajökull, שהתפרץ בשנת 2010. בדרך תעברו דרך קרחונים, מפלים ושדות לבה. לרוב האנשים לוקח 2-3 ימים להשלים את הטרק, אך ניתן לעשות זאת תוך יום אחד אם אתה מרגיש שאפתן.

שביל ת'ורסמורק

שביל Þórsmörk הוא טרק של 30 ק"מ (19 מייל) שלוקח אותך דרך הנוף המדהים של שמורת הטבע Þórsmörk. אזור זה הוא ביתם של קרחונים, מפלים ועמקים ירוקים ושופעים. לרוב האנשים לוקח 3-4 ימים להשלים את הטרק, אך ניתן לעשות זאת תוך יומיים אם אתם מרגישים הרפתקנים.

טיולי יום באיסלנד

אם אין לכם זמן לטרק בן מספר ימים, יש שפע של טיולי יום באיסלנד ששווה לחקור. מטיולים קצרים לפסגת הרי געש ועד טיולים ארוכים יותר באזור הכפרי של איסלנד, יש הרבה אפשרויות למי שמחפש הרפתקה מהירה. הנה כמה מטיולי היום הטובים ביותר באיסלנד.

טיול מפל סקוגפוס

טיול מפל סקוגפוס הוא טיול הלוך ושוב באורך 6 ק"מ (3.7 מייל) שלוקח אותך למפל סקוגפוס המדהים. טיול זה קל יחסית וניתן לסיים אותו תוך מספר שעות. לאורך הדרך, תעברו דרך עמקים ירוקים ושופעים ותזכו לראות כמה מחיות הבר האייקוניות של איסלנד.

טיול מפל גלימור

טיול מפל גלימור הוא טיול הלוך ושוב באורך 10 ק"מ (6.2 מייל) שלוקח אותך למפל גלימור המדהים. הטיול הזה קצת יותר מאתגר מהטיול ב-Skógafoss, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ. לאורך הדרך, תעברו דרך עמקים ירוקים ושופעים ותזכו לראות כמה מחיות הבר האייקוניות של איסלנד.

טבלת אפשרויות טרקים באיסלנד

שביל אורך זְמַן
Laugavegur 55 ק"מ (34 מייל) 4-5 ימים
Fimmvörðuháls 25 ק"מ (16 מייל) 2-3 ימים
ת'ורסמורק 30 ק"מ (19 מייל) 3-4 ימים

לא משנה איזה סוג של חווית טרקים אתם מחפשים, באיסלנד יש משהו לכולם. מטיולי יום קצרים ועד לטרקים של מספר ימים, תהיו בטוחים שתמצאו הרפתקה שמתאימה לצרכים שלכם. אז למה אתה מחכה? ארזו את המזוודות והתכוננו לחקור את ארץ האש והקרח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן