דף הבית » המלצות הצוות » טרקים ביוון באוקטובר – מדריך מקיף

טרקים ביוון באוקטובר – מדריך מקיף

טרקים ביוון באוקטובר - מדריך מקיף

למה טרקים ביוון באוקטובר?

יוון היא יעד מצוין לחופשת טרקים באוקטובר, עם מגוון רחב של שבילים, נוף מדהים והרבה שמש. אוקטובר הוא הזמן המושלם לבקר ביוון, שכן הטמפרטורות עדיין חמות והימים ארוכים. מזג האוויר אידיאלי לטרקים, עם טמפרטורות הנעות בין 15 מעלות צלזיוס ל-25 מעלות צלזיוס במהלך היום, וטמפרטורות קרירות יותר בלילה. אוקטובר הוא גם הזמן הטוב ביותר לבקר ביוון לגילוי חיות בר. המדינה היא ביתם של מגוון רחב של ציפורים, זוחלים ויונקים, וטרקים באוקטובר מעניקים לכם את הסיכוי הטוב ביותר לראות אותם. השבילים גם שקטים יותר בתקופה זו של השנה, מה שמקל על ההנאה מהשלווה והשלווה של הכפר היווני.

המסלולים הטובים ביותר לטרקים ביוון באוקטובר

ליוון יש מגוון רחב של שבילים, מהליכות קלות ועד טיולים אתגריים. המסלולים הפופולריים ביותר לטרקים באוקטובר הם ערוץ שומרון, ערוץ ויקוס והרי פינדוס. ערוץ שומרון הוא הערוץ הארוך ביותר באירופה, והוא מקום מצוין לטרקים באוקטובר. אורך המסלול הוא 16 ק"מ ולוקח כ-5-7 שעות להשלים. השביל מסומן היטב וקל יחסית לעקוב אחריו, וזו דרך מצוינת לחוות את הנוף המדהים של האזור הכפרי היווני. ערוץ ויקוס הוא שביל פופולרי נוסף לטרקים באוקטובר. אורך המסלול הוא 12 ק"מ ולוקח כ-4-5 שעות להשלים. השביל מסומן היטב וקל יחסית לעקוב אחריו, והוא מציע נופים מדהימים של הערוץ וההרים שמסביב. הרי הפינדוס הם מקום מצוין לטרקים באוקטובר. השבילים מסומנים היטב וקל יחסית לעקוב, והם מציעים נופים מדהימים של ההרים והאזור הכפרי שמסביב.

למה לצפות ממזג האוויר

מזג האוויר ביוון באוקטובר הוא בדרך כלל חם ושטוף שמש, עם טמפרטורות הנעות בין 15 מעלות צלזיוס ל-25 מעלות צלזיוס במהלך היום, וטמפרטורות קרירות יותר בלילה. הימים בדרך כלל שטופי שמש, אך ייתכנו ממטרים מדי פעם, לכן חשוב להיערך למזג אוויר רטוב. הלילות יכולים להיות קרירים, לכן חשוב להצטייד בלבוש חם. כמו כן, חשוב להצטייד בהרבה מים, שכן יכול להיות קשה למצוא מי שתייה בשבילים. למידע נוסף על טרקים ביוון בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן