דף הבית » המלצות הצוות » טרקים באילת – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים באילת – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים באילת - מדריך למסלולים הטובים ביותר

מה זה טרקים באילת?

טרקים באילת זו חוויה שאין כמותה. העיר ממוקמת בקצה הדרומי של ישראל, והיא מוקפת בים סוף, במדבר הנגב ובקעת הערבה. השילוב של שלושת האלמנטים הללו יוצר נוף ייחודי המושלם לטרקים. מטיילים יכולים לחקור את היופי הטבעי המדהים של האזור, מההרים הסלעיים והקניונים ועד למים הצלולים של הים האדום. האזור הוא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל יעלים, צבאים ואפילו נמרים.

מתי הזמן הטוב ביותר לטרק באילת?

הזמן הטוב ביותר לצאת לטרקים באילת הוא בחודשי החורף, מנובמבר עד מרץ. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות קרירות יותר והימים קצרים יותר, מה שמקל על הסיור באזור. בנוסף, חודשי החורף הם הזמן הטוב ביותר לזהות חיות בר, שכן בעלי חיים רבים פעילים יותר בתקופה זו של השנה. במהלך חודשי הקיץ, הטמפרטורות יכולות להיות חמות מאוד, ולכן עדיף להימנע מטיולים בתקופה זו.

אילו שבילים זמינים?

ישנם מספר מסלולים זמינים לטרקים באילת. המסלולים הפופולריים ביותר הם שביל הרי אילת, שביל עין גדי ושביל הנגב. שביל הרי אילת הוא שביל ברמה בינונית שלוקח מטיילים בהרי האזור. שביל עין גדי הוא מסלול מאתגר יותר שלוקח מטיילים דרך המדבר והקניונים של האזור. שביל מדבר הנגב הוא מסלול מתקדם יותר שלוקח מטיילים בשטח המפורץ של מדבר הנגב.

מה אני צריך להביא לטרק?

בטיולים באילת חשוב להיות מוכנים. הקפידו להביא הרבה מים, שכן הטמפרטורות יכולות להיות חמות מאוד. כובע, קרם הגנה ומשקפי שמש הם גם חיוניים. כמו כן, חשוב להביא מפה ומצפן וכן ערכת עזרה ראשונה. מטיילים צריכים גם ללבוש ביגוד מתאים לשטח ולמזג האוויר.

אילו עצות בטיחות עלי לפעול?

כאשר מטיילים באילת, חשוב להקפיד על טיפים לבטיחות. הקפד ליידע מישהו לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור. חשוב גם להישאר בשבילים המסומנים ולהיות מודעים לסביבתכם. אם אתם מטיילים בקבוצה, הקפידו להישאר יחד ולהישאר ערניים. לבסוף, הקפידו להיות מודעים לחיות הבר באזור ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף?

למידע נוסף על טרקים באילת, ישנם מספר משאבים זמינים. באתר רשות הטבע והגנים יש מידע מפורט על השבילים באזור וכן עצות בטיחות ומידע שימושי נוסף. בנוסף, ישנם מספר מדריכים ואתרי אינטרנט המציעים עצות ומידע על טרקים באילת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן