דף הבית » חדש » טרקים בדרום פורטוגל – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים בדרום פורטוגל – מדריך למסלולים הטובים ביותר

טרקים בדרום פורטוגל - מדריך למסלולים הטובים ביותר

למה לצפות מטרקים בדרום פורטוגל

טרקים בדרום פורטוגל הם דרך מצוינת לחקור את הנוף המדהים ולהתרשם מהתרבות של האזור היפה הזה. מהגבעות המתגלגלות של האלנטחו ועד לקו החוף הדרמטי של האלגרבה, יש הרבה שבילים לחקור. בין אם אתם מחפשים טיול נינוח או טיול אתגרי, יש משהו לכל אחד.

המסלולים הטובים ביותר לטרקים בדרום פורטוגל

אחד המסלולים הטובים ביותר לטרקים בדרום פורטוגל הוא Rota Vicentina. השביל הזה באורך 350 קילומטרים משתרע מהאלנטז'ו לאלגארבה, ולוקח כמה מהנופים עוצרי הנשימה במדינה. בדרך תעברו דרך כפרים מסורתיים, חורבות עתיקות וחופים מדהימים. השביל מחולק לשני מקטעים, הדרך ההיסטורית ושביל הדייגים, וניתן להשלים אותו תוך 10-15 ימים. שביל פופולרי נוסף הוא פארק הטבע Serra de São Mamede. פארק זה ממוקם באזור אלנטחו והוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל נשרים, נשרים וחזירי בר. הפארק הוא גם ביתם של כמה אתרים היסטוריים, כולל חורבות של טירה וגשר רומי. השבילים בפארק נעים בין קלים לקשים, כך שיש משהו לכולם. באלגרבה יש גם שפע של שבילים לחקור. אחד הפופולריים ביותר הוא Rota do Sol, שלוקח אתכם לאורך קו החוף המדהים. בדרך תעברו דרך כפרי דייגים ציוריים, מפרצונים נסתרים וחופים מדהימים. המסלול מחולק לשני מקטעים, דרך החוף ודרך ההר, וניתן להשלים אותו תוך 10-15 ימים.

טיפים לטרקים בדרום פורטוגל

לפני שתצאו להרפתקת הטרקים שלכם, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, וודא שיש לך את הציוד המתאים. נעלי הליכה טובות, מעיל עמיד למים וכובע חיוניים. כדאי גם להביא הרבה מים וחטיפים כדי להמשיך. כמו כן, חשוב לתכנן את המסלול מראש. ודא שאתה יודע לאן אתה הולך וכמה זמן ייקח להגיע לשם. זה גם רעיון טוב ליידע מישהו לאן אתה הולך ומתי אתה צפוי לחזור. לבסוף, ודא שאתה מכבד את הסביבה. הישארו על השבילים ואל תשאירו זכר לביקורכם.

היכן לשהות בעת טרקים בדרום פורטוגל

בכל הנוגע ללינה, יש הרבה אפשרויות לטרקים בדרום פורטוגל. למי שמחפש חוויה יוקרתית יותר, יש שפע של מלונות ואתרי נופש באזור. למי שמחפש משהו יותר כפרי, יש שפע של אתרי קמפינג ובקתות.

אתרי מחנאות

יש שפע של אתרי קמפינג באזור, המציעים מגוון אפשרויות לינה. רוב האתרים מציעים שירותים בסיסיים כמו מקלחות ושירותים, כמו גם אפשרויות יוקרתיות יותר כמו ג'קוזי ובריכות שחייה.

בקתות

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר כפרי, יש הרבה בקתות זמינות. רוב הבקתות ממוקמות באזורים מרוחקים ומציעות חוויה מבודדת יותר. הם מגיעים בדרך כלל עם שירותים בסיסיים כגון מטבח וחדר רחצה.

בתי מלון ואתרי נופש

למי שמחפש חוויה יוקרתית יותר, יש שפע של מלונות ואתרי נופש באזור. רובם מציעים מגוון שירותים כגון בריכות שחייה, ספא ומסעדות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן