דף הבית » מומלץ בהקדם » טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

השבילים הטובים ביותר לטרקים באי הצפוני של ניו זילנד

טרקים באי הצפוני של ניו זילנד הם דרך מצוינת לחקור את יופיה של המדינה. עם היערות השופעים, ההרים הסלעיים וקווי החוף המדהימים, יש הרבה שבילים לחקור. הנה כמה מהמסלולים הטובים ביותר לטרקים באי הצפוני של ניו זילנד.

מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בניו זילנד. השביל באורך 19.4 ק"מ לוקח אותך דרך שטח געשי, כרי דשא אלפיניים ואגמים מדהימים. השביל נחשב לאחד המאתגרים בארץ, אך הנופים שווים את המאמץ.

מסע Whanganui

מסע Whanganui הוא מסע של 145 ק"מ בנהר שלוקח אותך דרך הפארק הלאומי Whanganui. המסע אורך כחמישה ימים והוא דרך מצוינת לחקור את הנוף המדהים של הפארק. תעברו דרך יערות מקומיים, מפלים וגאיות, ותהיה לכם גם הזדמנות לזהות כמה מחיות הבר המקומיות של הפארק.

המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בטיול טרקים באי הצפוני של ניו זילנד

מקום תיאור
מערות ווייטמו מערות ווייטומו הן רשת של מערות אבן גיר עם נטיפים וזקיפים מהממים. יש שפע של מושבות תולעי זוהר לחקור, כמו גם כמה מהנהרות התת-קרקעיים הטובים ביותר במדינה.
רוטורואה רוטורואה היא ארץ פלאות גיאותרמית עם בריכות בוץ מבעבעות וגייזרים. יש שפע של מעיינות חמים לחקור ותוכלו לבקר גם בכפרים המאורים הסמוכים.
מפרץ האיים מפרץ האיים הוא אזור מהמם של קו חוף עם שפע של חופים ומפרצונים מבודדים. זהו מקום נהדר לחקור בו ברגל ותוכלו גם לצאת לשייט בסירה לכמה מהאיים הסמוכים.

אלו הם רק כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר בהם בטיול טרקים באי הצפוני של ניו זילנד. למידע נוסף, עיין בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן