דף הבית » מאמרים » טרקים באוסטריה – מסלולי ההליכה הטובים ביותר באלפים

טרקים באוסטריה – מסלולי ההליכה הטובים ביותר באלפים

טרקים באוסטריה - מסלולי ההליכה הטובים ביותר באלפים

מסלולי הטרקים הטובים ביותר באוסטריה

אוסטריה היא מדינה של הרים מלכותיים, נוף מדהים וכפרים ציוריים. מהאלפים הטירוליים ועד לאזור זלצקמרגוט, יש הרבה מסלולי טרקים מדהימים שאפשר לחקור. הנה כמה ממסלולי הטרקים הטובים ביותר באוסטריה.

האלפים הטירוליים

האלפים הטירוליים הם אחד מיעדי הטרקים הפופולריים ביותר באוסטריה. אזור זה הוא ביתם של כמה מהנופים ההרים המרהיבים בעולם. יש מספר רב של שבילים לחקור, מטיולי יום קלים ועד לטרקים של מספר ימים. כמה מהמסלולים הפופולריים ביותר כוללים את שביל הנשרים, שביל קן הנשרים ושביל וילדר קייזר.

שביל קושי מֶרְחָק
שביל הנשר לְמַתֵן 14 ק"מ
שביל קן הנשרים לְמַתֵן 19 ק"מ
שביל וילדר קייזר קָשֶׁה 33 ק"מ

למי שמחפש טרק מאתגר, שביל Wilder Kaiser הוא הדרך ללכת. מסלול זה באורך 33 ק"מ לוקח אותך דרך כמה מהנוף ההרים המדהים ביותר באלפים הטירוליים. השביל קשה, אבל הנופים שווים את זה.

אזור זלצקמרגוט

אזור זלצקמרגוט ממוקם בלב אוסטריה והוא ביתם של כמה מהאגמים וההרים היפים במדינה. יש מספר רב של שבילים לחקור, מטיולי יום קלים ועד לטרקים של מספר ימים. כמה מהמסלולים הפופולריים ביותר כוללים את שביל זאלצקמרגוט, שביל באד אישל ושביל טראונזי.

שביל קושי מֶרְחָק
שביל זלצקמרגוט קַל 20 ק"מ
שביל באד אישל לְמַתֵן 22 ק"מ
שביל טראונזי קָשֶׁה 30 ק"מ

שביל Salzkammergut הוא אופציה מצוינת למי שמחפש טרק קל. מסלול זה של 20 ק"מ לוקח אותך דרך כמה מהאגמים וההרים היפים ביותר באזור. שביל באד אישל הוא טרק מתון של 22 ק"מ שלוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר באזור. למי שמחפש טרק מאתגר יותר, שביל טראונזי הוא הדרך ללכת. השביל הזה באורך 30 ק"מ לוקח אותך דרך כמה מהנופים ההרים המרהיבים ביותר באזור. לא משנה איזה סוג של טרקים אתה מחפש, באוסטריה יש משהו לכולם. מהאלפים הטירוליים ועד לאזור זלצקמרגוט, ישנם שבילים רבים שאפשר לחקור. בין אם אתם מחפשים טיול יום קל או טרק של מספר ימים, באוסטריה יש משהו לכולם. אז תפסו את נעלי ההליכה וחקרו את הנוף המדהים של אוסטריה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן