דף הבית » הכי פופולרי » טרקים באזור Wanaka

טרקים באזור Wanaka

טרקים באזור Wanaka

סקירה כללית של טרקים בוואנקה

וואנאקה היא מקום נהדר לטרקים, עם שפע של שבילים לחקור. בין אם אתם מחפשים טיול יום קל או טיול תרמילאים בן מספר ימים, בוואנקה יש משהו לכולם. האזור ידוע בנוף האלפיני המדהים שלו, עם הרים מושלגים ואגמים צלולים. יש שפע של שבילים לבחירה, החל מהליכות קלות ועד לטרקים מאתגרים.

מסלולי טרקים פופולריים

אחד ממסלולי הטרקים הפופולריים ביותר באזור וואנאקה הוא מסלול הקרחון רוב רוי. זהו מסלול בדרגת קושי בינונית שלוקח אתכם דרך עמק Matukituki המדהים. לאורך הדרך, תעברו דרך יער ילידים שופע ותזכו בנופים מדהימים של קרחון רוב רוי. אורכו של המסלול כ-8.5 קילומטרים ואורך כ-4-5 שעות להשלמתו. שביל טרקים פופולרי נוסף הוא הפארק הלאומי Mt. Aspiring. זהו טרק בן מספר ימים שלוקח אתכם דרך כמה מהנוף האלפיני המדהים ביותר בניו זילנד. אורכו של המסלול כ-50 קילומטרים ואורך כ-4-5 ימים. בדרך תעברו דרך יער מקומי שופע, כרי דשא אלפיניים והרים מושלגים.

טיפים לטרקים בוואנקה

כאשר מטיילים בוואנאקה, חשוב לוודא שאתם מוכנים. ודא שיש לך את הלבוש והציוד הנכונים, כולל נעלי הליכה טובות, מעיל עמיד למים וערכת עזרה ראשונה. חשוב גם לוודא שיש לכם מספיק אוכל ומים למשך הטרק שלכם. חשוב גם להיות מודעים לתנאי מזג האוויר המקומיים. מזג האוויר באזור Wanaka יכול להשתנות במהירות, אז וודא שאתה מוכן לכל אירוע. הקפד לבדוק את התחזית לפני שאתה יוצא לדרך, ולהיות מוכן לחזור אחורה אם מזג האוויר יהיה גרוע. לבסוף, ודא שאתה מודע לתקנות המקומיות. חלק מהמסלולים באזור Wanaka דורשים אישור, אז הקפידו לבדוק לפני שאתם יוצאים לדרך. בדוק סרטונים על טרקים בוואנקה כאן

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן