דף הבית » הכי פופולרי » טרקים אושגולי – גלה את היופי של הכפר הגבוה ביותר בג'ורג'יה

טרקים אושגולי – גלה את היופי של הכפר הגבוה ביותר בג'ורג'יה

טרקים אושגולי - גלה את היופי של הכפר הגבוה ביותר בג'ורג'יה

מהו טרקינג אושגולי?

טיולי אושגולי הם דרך מצוינת לחקור את היופי של הכפר הגבוה ביותר בג'ורג'יה. ממוקם באזור Svaneti של גאורגיה, Ushguli הוא כפר עם אוכלוסייה של כ-200 אנשים. הוא ממוקם בגובה של 2,200 מטר מעל פני הים והוא הכפר המיושב הקבוע הגבוה ביותר באירופה. טיולי אושגולי הם דרך מצוינת לחקור את הנוף המדהים של אזור סוואנטי. מסלולי הטרקים משתנים בדרגת קושי, מהליכות קלות ועד לטיולים מאתגרים יותר. ישנם מסלולים רבים ושונים לבחירה, כך שתוכלו למצוא את המסלול המתאים ביותר לצרכים שלכם.

מסלולי טרקים באושגולי

הליכות קלות

אם אתם מחפשים הליכה קלה, ישנם מספר מסלולים שתוכלו לקחת. המסלול הפופולרי ביותר הוא טרק אושגולי למסטיה. זהו טרק בן יומיים שלוקח אתכם בנוף המדהים של אזור סוואנטי. הטרק קל יחסית, ותוכלו לקחת את הזמן שלכם לחקור את הכפרים ולהתבונן בנופים.

טיולי ביניים

אם אתם מחפשים טיול מאתגר יותר, אז טרק Ushguli to Mestia הוא אופציה נהדרת. זהו טרק בן שלושה ימים שלוקח אתכם בנוף המדהים של חבל סוואנטי. הטרק מאתגר יותר מההליכה הקלה, אך עדיין תוכלו להקדיש זמן לחקור את הכפרים ולהתבונן בנופים.

טיולים מתקדמים

אם אתם מחפשים טיול מאתגר יותר, אז טרק Ushguli to Mestia הוא אופציה נהדרת. זהו טרק בן ארבעה ימים שלוקח אתכם בנוף המדהים של חבל סוואנטי. הטרק מאתגר יותר מהטיול הבינוני, אבל אתה עדיין יכול לקחת את הזמן כדי לחקור את הכפרים ולהתבונן בנופים.

טיולי אקסטרים

אם אתם מחפשים טיול אקסטרים יותר, אז טרק Ushguli to Mestia הוא אופציה מצוינת. זהו טרק בן חמישה ימים שלוקח אתכם בנוף המדהים של חבל סוואנטי. הטרק מאתגר יותר מהטיול המתקדם, ותצטרכו להיות מוכנים לשטח קשה.

טיפים לטרקים באושגולי

לפני שאתם יוצאים להרפתקת הטרקים שלכם באושגולי, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מחוויית הטרקים שלך:

עֵצָה תיאור
תביא את הציוד הנכון ודא שאתה מביא את הציוד המתאים לטרק שלך, כולל ביגוד עמיד למים, זוג טוב של נעלי הליכה ומפה.
תתכוננו למזג האוויר מזג האוויר באזור Svaneti יכול להיות בלתי צפוי, אז וודא שאתה מוכן לכל אירוע.
להישאר בטוח ודא שאתה נשאר בטוח בטרק שלך על ידי ביצוע הנחיות הבטיחות שסיפק המדריך שלך.
היו מכבדים זכור לכבד את האנשים המקומיים ואת התרבות שלהם בזמן שאתה מטייל.

טיולי אושגולי הם דרך מצוינת לחקור את היופי של הכפר הגבוה ביותר בג'ורג'יה. עם מגוון מסלולים לבחירה, תוכלו למצוא את המסלול המתאים ביותר לצרכים שלכם. אז למה שלא תנקוט ותחקור את הנוף המדהים של אזור סוואנטי? צפה בסרטונים על טרקים אושגולי ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן