דף הבית » טיולים מאורגנים » סיורים מאורגנים של תגלית בקרואטיה – חקור את יופיו של הים התיכון

סיורים מאורגנים של תגלית בקרואטיה – חקור את יופיו של הים התיכון

סיורים מאורגנים של תגלית בקרואטיה – חקור את יופיו של הים התיכון

גלה את קרואטיה עם סיורים מאורגנים של Discovery

קרואטיה היא מדינה יפהפיה השוכנת בים התיכון. הוא ידוע בקו החוף המדהים שלו, בערים ההיסטוריות ובתרבות התוססת. עם Discovery Organized Tours, אתה יכול לחקור את המיטב של קרואטיה ולחוות את היופי של הים התיכון. Discovery Organized Tours מציע מגוון סיורים בקרואטיה, מטיולי יום ועד טיולים מרובים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חקר הרפתקאות של המדינה, ב-Discovery Organized Tours יש משהו לכולם.

חקור את הערים ההיסטוריות של קרואטיה

קרואטיה היא ביתם של כמה מהערים היפות באירופה. מהעיר העתיקה של דוברובניק ועד הבירה המודרנית של זאגרב, יש משהו לכל אחד. עם סיורים מאורגנים של Discovery, תוכלו לחקור את ההיסטוריה והתרבות של ערי קרואטיה. בקר בדוברובניק, העיר המוקפת חומה שהיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חקור את רחובות המרוצפים והעריץ את הארכיטקטורה של העיר העתיקה. בקרו בזאגרב, בירת קרואטיה, וחקרו את התרבות התוססת של העיר. גלו את היופי של ספליט, עיר החוף שבה נמצא ארמון דיוקלטיאנוס העתיק.

חווה את היופי של קו החוף הים תיכוני

קרואטיה ידועה בקו החוף המדהים שלה. עם Discovery Organized Tours, תוכלו לחקור את היופי של הים התיכון. בקרו באיים הציוריים של חוואר וקורצ'ולה, או חקרו את החופים המדהימים של איסטריה. צאו לסיור בסירה בחוף הדלמטי והתפעלו מהנופים המדהימים של הים האדריאטי. בקרו בעיר ההיסטורית טרוגיר וחקור את העיר העתיקה. הירגעו על החופים של ריביירת מקרסקה וספגו את השמש.

תיהנו מהתרבות והמטבח המקומיים

קרואטיה היא מדינה עם תרבות והיסטוריה עשירה. עם Discovery Organized Tours, תוכלו לחוות את התרבות והמטבח המקומיים. בקרו בשווקים המקומיים ותטעמו מהאוכל הטעים. תיהנו מהמוזיקה והריקוד המסורתיים של האזור. חקרו את היקבים המקומיים ותטעמו מהיינות הטעימים. בקרו בטירות ההיסטוריות וחקרו את הערים העתיקות. לחוות את התרבות התוססת של קרואטיה וליהנות מהאירוח של המקומיים.Discovery Organized Tours מציעה מגוון סיורים בקרואטיה. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או חקר הרפתקאות של המדינה, ב-Discovery Organized Tours יש משהו לכולם. חקור את היופי של קרואטיה וחוו את הים התיכון עם סיורים מאורגנים של Discovery. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן