דף הבית » בחירות הגולשים » נעלי טרקים: מה לחפש בעת הקנייה

נעלי טרקים: מה לחפש בעת הקנייה

נעלי טרקים: מה לחפש בעת הקנייה

מהן נעלי טרקים?

נעלי טרקים הן סוג של הנעלה שתוכננה במיוחד עבור פעילויות חוצות כגון טיולים, תרמילאים וטיפוס הרים. נעלי טרקים נועדו לספק יותר תמיכה ויציבות מאשר נעלי ספורט רגילות, והן בדרך כלל עמידות ואטומות יותר למים מנעליים רגילות.

מה לחפש כשקונים נעלי טרקים

כאשר קונים נעלי טרקים, יש כמה תכונות עיקריות שצריך לחפש. ראשית, חפש נעל עמידה למים ונושם. זה יעזור לשמור על הרגליים יבשות ונוחות בתנאים רטובים או בוציים. שנית, חפשו נעל עם אחיזה טובה. נעלי טרקים צריכות להיות עם אחיזה טובה במגוון משטחים, כולל סלעים, בוץ ושלג. שלישית, חפש נעל עם תמיכה טובה בקרסול. נעלי טרקים צריכות לספק תמיכה טובה בקרסול כדי לעזור להפחית את הסיכון לפציעות בקרסול. לבסוף, חפשו נעל עם התאמה נוחה. נעלי טרקים צריכות להתאים היטב אך לא להיות צמודות מדי.

סוגי נעלי טרקים

יש כמה סוגים שונים של נעלי טרקים לבחירה. נעלי טרקים בגזרה נמוכה הן קלות משקל ומספקות ניידות טובה בקרסוליים. נעלי טרקים בגזרה בינונית הן בחירה טובה לשטח קשה יותר, מכיוון שהן מספקות יותר תמיכה בקרסול. נעלי טרקים בגזרה גבוהה מספקות את התמיכה הגדולה ביותר בקרסול, אך הן גם הכבדות והפחות גמישות.

נעלי ריצת שביל

נעלי ריצת שבילים הן סוג של נעלי טרקים המיועדות לריצה בשבילים. בדרך כלל יש להם דפוס דריכה אגרסיבי יותר לאחיזה טובה יותר בשטח לא אחיד. יש להם גם ריפוד רב יותר ופרופיל נמוך יותר עבור זריזות טובה יותר.

נעלי טיפוס הרים

נעלי טיפוס הרים מיועדות לטיפוס הרים ופעילויות אקסטרים אחרות. לרוב מדובר במגפיים בגזרה גבוהה עם סוליה קשיחה וחלק עליון עמיד למים. יש להם גם סוליה תואמת קרמפון לאחיזה טובה יותר על משטחים קפואים.

טיפים לבחירת נעלי הטרקים הנכונות

כאשר בוחרים את נעלי הטרקים הנכונות, חשוב לקחת בחשבון את סוג השטח בו תטיילו. אם אתה הולך לטייל בשבילים סלעיים, תרצה נעל עם אחיזה טובה ותמיכה בקרסול. אם אתה הולך לטייל על שלג, תרצה נעל עם חלק עליון עמיד למים וסוליה תואמת קרמפונים. לבסוף, הקפד לנסות את הנעליים כדי להבטיח שהן מתאימות בנוחות. לסיכום, נעלי טרקים הן חלק חשוב בכל הרפתקה בחוץ. בקניית נעלי טרקים חפשו נעל עמידה למים ונושמת, בעלת אחיזה טובה, מספקת תמיכה טובה לקרסול ומתאימה בנוחות. יש כמה סוגים שונים של נעלי טרקים לבחירה, אז הקפידו לבחור את הנעל המתאימה לצרכים שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן