דף הבית » בחירות הגולשים » נדבק משירום טרק

נדבק משירום טרק

נדבק משירום טרק

מהם הנגועים משירום טרק?

הנגועים משירום טרק הם גזע מסתורי של יצורים שהופיעו במקומות שונים בעולם. מאמינים שהם תוצאה של ניסוי קסום שהשתבש. הנגועים הם דמויי אנוש במראה, אבל יש להם כוחות ויכולות על טבעיות. הם מסוגלים לתמרן את הסביבה סביבם וידוע שהם גורמים לכאוס והרס.

מקור הנגועים

מקורם של הנגועים אינו ידוע, אך מאמינים שהם נוצרו על ידי קוסם רב עוצמה בשם שירום טרק. שירום טרק היה קוסם רב עוצמה שהיה ידוע בניסויים שלו באמנויות האופל. אמרו שהוא יצר את ה-Infected כתוצאה מאחד הניסויים שלו.

מאפיינים פיזיים של הנגועים

לנגועים יש מגוון מאפיינים פיזיים. הם דמויי אדם במראה, אבל יש להם כוחות ויכולות על טבעיות. יש להם עור חיוור ועיניים זוהרות. יש להם גם טפרים ושיניים חדות, וגופם מכוסה בשכבה עבה של פרווה.

השפעות של נגועים

לנגועים הייתה השפעה עמוקה על העולם. הם גרמו לכאוס והרס בכל מקום שהם הולכים. ידוע שהם מתמרנים את הסביבה סביבם ואף נודעו כיוצרים סופות חזקות ואסונות טבע אחרים.

התפשטות הנגועים

הנגועים התפשטו ברחבי העולם, והופיעו בחלקים שונים של העולם. ידוע שהם גורמים להרס וכאוס בכל מקום שהם הולכים.

העתיד של הנגועים

עתידם של הנגועים אינו ברור. לא ברור מה המטרה הסופית שלהם, או מה יהיה גורלם. ייתכן שהם ימשיכו להתפשט ולגרום לתוהו ובוהו, או שהם עלולים בסופו של דבר להיות מוכלים ונשלטים.

מאפיין תיאור
מָקוֹר נוצר על ידי אשף רב עוצמה בשם שירום טרק
מראה חיצוני דמוי אדם במראהו, בעל עור חיוור ועיניים זוהרות
יכולות מסוגל לתמרן את הסביבה סביבם
אפקטים גורמים לכאוס והרס בכל מקום שהם הולכים

הנגועים משירום טרק הם גזע מסתורי ועוצמתי של יצורים שגרמו לכאוס והרס בכל מקום שהם הולכים. מאמינים שהם נוצרו על ידי קוסם רב עוצמה בשם שירום טרק, והם בעלי כוחות ויכולות על טבעיות. יש להם עור חיוור ועיניים זוהרות, וגופם מכוסה בשכבה עבה של פרווה. לנגועים הייתה השפעה עמוקה על העולם, וגורלם הסופי עדיין לא ידוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן