דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד WhatsApp למחשב ללא Bluestacks

כיצד להוריד WhatsApp למחשב ללא Bluestacks

כיצד להוריד WhatsApp למחשב ללא Bluestacks

מה זה Bluestacks?

Bluestacks הוא אמולטור אנדרואיד המאפשר לך להפעיל אפליקציות אנדרואיד במחשב שלך. זוהי בחירה פופולרית עבור אלה שרוצים להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלהם מבלי להשתמש בטלפון שלהם. עם זאת, זו לא הדרך היחידה לעשות זאת. אתה יכול גם להוריד WhatsApp למחשב ללא Bluestacks.

מה אתה צריך כדי להוריד WhatsApp למחשב ללא Bluestacks

לפני שתוכל להוריד את WhatsApp למחשב ללא Bluestacks, תצטרך כמה דברים. ראשית, תזדקק למחשב עם חיבור לאינטרנט. שנית, תצטרך דפדפן אינטרנט. לבסוף, תזדקק לאפליקציית שולחן העבודה של WhatsApp.

שלב 1: הורד את אפליקציית WhatsApp Desktop

השלב הראשון בהורדת WhatsApp למחשב ללא Bluestacks הוא הורדת אפליקציית WhatsApp לשולחן העבודה. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר WhatsApp ולחיצה על כפתור "הורד עבור Windows" או "הורד עבור Mac". לאחר השלמת ההורדה, תוכל לפתוח את הקובץ ולפעול לפי ההוראות להתקנת האפליקציה.

שלב 2: פתח את אפליקציית WhatsApp Desktop

לאחר התקנת האפליקציה, תוכל לפתוח אותה על ידי לחיצה כפולה על הסמל בשולחן העבודה שלך. פעולה זו תפתח את אפליקציית שולחן העבודה של WhatsApp ותתבקש להזין את מספר הטלפון שלך.

שלב 3: הזן את מספר הטלפון שלך

לאחר שתזין את מספר הטלפון שלך, יישלח אליך קוד אימות באמצעות הודעת טקסט. הזינו את הקוד באפליקציה ותתחברו.

שלב 4: התחל להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלך

לאחר שנכנסת, תוכל להתחיל להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלך. אתה יכול לשלוח ולקבל הודעות, לבצע שיחות קוליות ווידאו ועוד.

סיכום

הורדת WhatsApp למחשב ללא Bluestacks היא קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים. כל מה שאתה צריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט, דפדפן אינטרנט ואפליקציית WhatsApp לשולחן העבודה. ברגע שיש לך את הדברים האלה, אתה יכול להתחיל להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלך תוך זמן קצר.

סיכום

הורדת WhatsApp למחשב ללא Bluestacks היא קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים. כל מה שאתה צריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט, דפדפן אינטרנט ואפליקציית WhatsApp לשולחן העבודה. ברגע שיש לך את הדברים האלה, אתה יכול להתחיל להשתמש ב-WhatsApp במחשב שלך תוך זמן קצר. למידע נוסף, צפה בסרטון הדרכה זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן