דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד PowerPoint למחשב בחינם

כיצד להוריד PowerPoint למחשב בחינם

כיצד להוריד PowerPoint למחשב בחינם

מבוא להורדת PowerPoint למחשב

Microsoft PowerPoint היא תוכנת מצגות רבת עוצמה המאפשרת למשתמשים ליצור מצגות בעלות מראה מקצועי. הוא משמש מיליוני אנשים ברחבי העולם, הן בעולם העסקים והן בכיתה. PowerPoint זמין עבור מחשבי Windows ו-Mac כאחד, וניתן להוריד אותו בחינם. במאמר זה, נדון כיצד להוריד את PowerPoint למחשב בחינם.

שלבים להורדת PowerPoint למחשב

שלב 1: בקר באתר האינטרנט של Microsoft

הצעד הראשון להורדת PowerPoint למחשב הוא ביקור באתר האינטרנט של מיקרוסופט. בדף הבית תמצאו קישור לעמוד "הורדות". לחצו על הקישור הזה כדי לעבור לעמוד בו תוכלו להוריד את התוכנה.

שלב 2: בחר את גרסת ה-PowerPoint שברצונך להוריד

ברגע שאתה בדף "הורדות", תוצג בפניך רשימה של גרסאות של PowerPoint שאתה יכול להוריד. בחר את הגרסה שברצונך להוריד ולחץ על כפתור "הורד".

שלב 3: התקן את התוכנה

לאחר השלמת ההורדה, יהיה עליך להתקין את התוכנה. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להשתמש ב-PowerPoint במחשב האישי שלך.

שלב 4: הפעל את התוכנה

לאחר התקנת התוכנה, יהיה עליך להפעיל אותה. כדי לעשות זאת, פתח את התוכנה ולחץ על כפתור "הפעל". לאחר מכן תתבקש להזין את מפתח המוצר שלך. הזן את מפתח המוצר ולחץ על כפתור "הפעל".

סיכום

הורדה והתקנה של PowerPoint למחשב הוא תהליך פשוט. כל שעליכם לעשות הוא לבקר באתר האינטרנט של מיקרוסופט, לבחור את גרסת ה-PowerPoint שברצונכם להוריד, להתקין את התוכנה ולהפעיל אותה. לאחר שתעשה זאת, תוכל להשתמש ב-PowerPoint במחשב האישי שלך. למידע נוסף על PowerPoint, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן