דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Overwatch בחינם למחשב

כיצד להוריד Overwatch בחינם למחשב

כיצד להוריד Overwatch בחינם למחשב

כיצד להוריד Overwatch בחינם למחשב

Overwatch הוא משחק יריות פופולרי מבוסס צוות שפותח על ידי Blizzard Entertainment. זה הפך לאחד המשחקים הפופולריים ביותר בעולם, עם מיליוני שחקנים ברחבי העולם. המשחק זמין במספר פלטפורמות, כולל PC, PlayStation 4 ו-Xbox One. אם אתה רוצה לשחק Overwatch במחשב האישי שלך, אתה יכול לעשות זאת בחינם. הנה איך.

שלב 1: הורד את אפליקציית Blizzard Battle.net

הצעד הראשון הוא הורדת אפליקציית Blizzard Battle.net. זוהי האפליקציה הרשמית של Blizzard שתשתמש בה כדי להוריד ולשחק ב-Overwatch. אתה יכול להוריד את האפליקציה מהאתר הרשמי של Blizzard. לאחר שהורדת את האפליקציה, תצטרך ליצור חשבון.

שלב 2: הורד את Overwatch

לאחר שיצרת את החשבון שלך, תוכל להוריד את Overwatch. אתה יכול למצוא את המשחק באפליקציית Blizzard Battle.net. לחץ על הכרטיסייה "משחקים" ולאחר מכן בחר "צפיית יתר". לאחר מכן תועבר לדף המשחק, שם תוכל להוריד את המשחק.

שלב 3: התקן Overwatch

לאחר שהורדת את המשחק, תצטרך להתקין אותו. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להפעיל את המשחק.

שלב 4: הפעל Overwatch

לאחר שהתקנת את המשחק, תוכל להתחיל לשחק. אתה יכול להצטרף למשחק עם החברים שלך או לשחק נגד שחקנים אחרים באינטרנט. אתה יכול גם להצטרף לטורנירים ולהתחרות על פרסים.

סיכום

הורדת Overwatch בחינם למחשב היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית Blizzard Battle.net, ליצור חשבון, להוריד את המשחק ולהתקין אותו. לאחר שעשית זאת, תוכל להתחיל לשחק ולהתחרות בשחקנים אחרים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על Overwatch, אתה יכול לצפות בהדרכות ב-YouTube כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן