דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Brawl Stars למחשב ב-Bluestacks

כיצד להוריד Brawl Stars למחשב ב-Bluestacks

כיצד להוריד Brawl Stars למחשב ב-Bluestacks

מה זה Brawl Stars?

Brawl Stars הוא משחק נייד שניתן לשחק בחינם שפותח ופורסם על ידי Supercell. זהו משחק יריות 3 נגד 3 שבו שחקנים נלחמים בו בזמן אמת. המשחק כולל מגוון מצבי משחק, כולל Gem Grab, Showdown ו-Heist. ל-Brawl Stars יש גם מגוון דמויות לבחירה, כל אחת עם היכולות הייחודיות שלה.

כיצד להוריד Brawl Stars למחשב ב-Bluestacks

אם אתה מחפש לשחק Brawl Stars במחשב שלך, אתה יכול לעשות זאת על ידי הורדת המשחק ב-Bluestacks. Bluestacks הוא אמולטור אנדרואיד המאפשר לך לשחק במשחקי אנדרואיד במחשב שלך. הנה איך להוריד Brawl Stars למחשב ב-Bluestacks:

שלב 1: הורד והתקן את Bluestacks

השלב הראשון הוא להוריד ולהתקין את Bluestacks במחשב שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר Bluestacks והורדת תוכנית ההתקנה. לאחר הורדת תוכנית ההתקנה, הפעל אותו ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין את Bluestacks.

שלב 2: חפש כוכבי Brawl

לאחר התקנת Bluestacks, פתח אותו וחפש "Brawl Stars" בשורת החיפוש. אתה אמור לראות את המשחק בתוצאות החיפוש.

שלב 3: הורד והתקן Brawl Stars

לאחר שמצאת את המשחק, לחץ עליו כדי לפתוח את דף המשחק. בדף המשחק, לחץ על כפתור "התקן" כדי להתחיל בהורדה והתקנת המשחק. לאחר התקנת המשחק, תוכל להפעיל אותו ולהתחיל לשחק.

השוואה מהירה

גִרְסָה פּלַטפוֹרמָה מחיר
Brawl Stars (אנדרואיד) דְמוּי אָדָם חינם
Brawl Stars (iOS) iOS חינם
Brawl Stars (PC) PC (דרך Bluestacks) חינם

סיכום

Brawl Stars הוא משחק נייד פופולרי שכעת ניתן לשחק בו במחשב שלך. על ידי הורדה והתקנה של Bluestacks, אתה יכול לשחק Brawl Stars במחשב האישי שלך. המשחק הוא בחינם להורדה ולהפעלה, אז למה לא לנסות אותו?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן