דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד Bluetooth עבור מחשב Windows 10

כיצד להוריד Bluetooth עבור מחשב Windows 10

כיצד להוריד Bluetooth עבור מחשב Windows 10

מה זה בלוטות'?

Bluetooth היא טכנולוגיה אלחוטית המאפשרת למכשירים לתקשר זה עם זה. הוא משמש לחיבור מכשירים כגון טלפונים, מחשבים ומכשירים אלקטרוניים אחרים. Bluetooth היא דרך מצוינת להעביר נתונים בין מכשירים ללא צורך בכבלים או חוטים.

כיצד להוריד Bluetooth עבור מחשב Windows 10

הורדת Bluetooth עבור מחשב Windows 10 היא תהליך פשוט. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד להוריד ולהתקין Bluetooth עבור מחשב Windows 10.

שלב 1: הורד את מנהל ההתקן של Bluetooth

השלב הראשון הוא להוריד את מנהל ההתקן של Bluetooth עבור מחשב Windows 10 שלך. אתה יכול למצוא את מנהל ההתקן באתר היצרן או דרך אתר של צד שלישי. הקפד להוריד את הדרייבר הנכון עבור המחשב שלך.

שלב 2: התקן את מנהל ההתקן של Bluetooth

לאחר שהורדת את מנהל ההתקן, תוכל להתקין אותו במחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

שלב 3: הפעל Bluetooth במחשב שלך

לאחר התקנת מנהל ההתקן, תוכל להפעיל Bluetooth במחשב שלך. כדי לעשות זאת, עבור לתפריט הגדרות ובחר התקנים. לאחר מכן, בחר Bluetooth והעבר את המתג למצב מופעל.

שלב 4: חבר את המכשירים שלך

לאחר הפעלת Bluetooth, תוכל לחבר את המכשירים שלך. לשם כך, ודא שהמכשיר שברצונך לחבר נמצא במצב התאמה. לאחר מכן, עבור לתפריט Bluetooth במחשב ובחר את המכשיר שברצונך לחבר.

השוואה מהירה

תכונה בלוטות
אַלחוּט כן
העברת נתונים כן
טווח עד 10 מטר
תְאִימוּת רוב המכשירים

סיכום

הורדה והתקנה של Bluetooth עבור מחשב Windows 10 הוא תהליך פשוט. בעזרת מדריך זה תוכלו להוריד ולהתקין בקלות בלוטות' עבור מחשב Windows 10 שלכם. לאחר ההתקנה, תוכל להשתמש ב-Bluetooth כדי לחבר את המכשירים שלך ולהעביר נתונים באופן אלחוטי. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן