דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מתמונות גוגל למחשב

כיצד להוריד תמונות מתמונות גוגל למחשב

כיצד להוריד תמונות מתמונות גוגל למחשב

מבוא

Google Photos הוא שירות מדהים המאפשר לך לאחסן ולשתף את התמונות שלך עם חברים ובני משפחה. זה גם מאפשר לך להוריד תמונות בקלות למחשב שלך. במאמר זה נלווה אותך בתהליך הורדת תמונות מתמונות Google למחשב שלך.

שלבים להורדת תמונות מתמונות Google למחשב

שלב 1: פתח את תמונות Google

הצעד הראשון הוא לפתוח את Google Photos. תוכל לעשות זאת על ידי מעבר אל photos.google.com בדפדפן האינטרנט שלך.

שלב 2: בחר תמונות להורדה

ברגע שאתה ב-Google Photos, תצטרך לבחור את התמונות שברצונך להוריד. תוכל לעשות זאת על ידי לחיצה על תיבת הסימון שליד כל תמונה שברצונך להוריד.

שלב 3: הורד תמונות

לאחר שבחרתם את התמונות שברצונכם להוריד, תוכלו ללחוץ על כפתור "הורד" בראש העמוד. זה יפתח חלון שבו תוכל לבחור את התיקיה שבה ברצונך לשמור את התמונות.

שלב 4: שמור תמונות

לאחר שבחרתם את התיקיה שבה ברצונכם לשמור את התמונות, תוכלו ללחוץ על כפתור "שמור". זה יתחיל את תהליך ההורדה והתמונות יישמרו בתיקייה שבחרת.

סיכום

הורדת תמונות מתמונות Google למחשב היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את Google Photos, לבחור את התמונות שברצונך להוריד ולאחר מכן לבחור את התיקיה שבה ברצונך לשמור את התמונות. לאחר שעשית זאת, תוכל ללחוץ על כפתור "שמור" והתמונות יישמרו בתיקייה שבחרת. למידע נוסף על תמונות Google, תוכל לבקר ב-YouTube . לסיכום:

  • פתח את Google Photos
  • בחר תמונות להורדה
  • הורד תמונות
  • שמור תמונות

הורדת תמונות מ-Google Photos למחשב היא תהליך פשוט שניתן להשלים בכמה שלבים. בעזרת Google Photos, אתה יכול בקלות לאחסן ולשתף את התמונות שלך עם חברים ובני משפחה, ותוכל גם להוריד תמונות בקלות למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן