דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

כיצד להוריד תמונות מגלקסי למחשב

העברת תמונות מסמסונג גלקסי למחשב שלך

יש לך טלפון סמסונג גלקסי וברצונך להעביר ממנו תמונות למחשב? זה קל לביצוע וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד להוריד תמונות מהגלקסי למחשב שלך.

שלב 1: חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. אתה יכול לעשות זאת באמצעות כבל USB. חבר קצה אחד של הכבל לטלפון שלך ואת הקצה השני למחשב שלך. הטלפון שלך אמור להיות מזוהה על ידי המחשב שלך.

שלב 2: פתח את מנהל הקבצים

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, תצטרך לפתוח את מנהל הקבצים. זוהי התוכנית שתאפשר לך לגשת לקבצים בטלפון שלך. במחשב Windows, אתה יכול לפתוח את מנהל הקבצים על ידי לחיצה על כפתור "התחל" ולאחר מכן בחירה ב"מחשב". ב-Mac, אתה יכול לפתוח את מנהל הקבצים על ידי לחיצה על הסמל "Finder".

שלב 3: מצא את התמונות בטלפון שלך

לאחר פתיחת מנהל הקבצים, תצטרך למצוא את התמונות בטלפון שלך. במחשב Windows, אתה יכול למצוא את התמונות על ידי לחיצה על סמל "המחשב שלי" ולאחר מכן בחירה בסמל "טלפון". ב-Mac, אתה יכול למצוא את התמונות על ידי לחיצה על סמל "התקנים" ולאחר מכן בחירה בסמל "טלפון".

שלב 4: העתק את התמונות למחשב שלך

לאחר שמצאת את התמונות בטלפון שלך, תוכל להעתיק אותן למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פשוט בחר את התמונות שברצונך להעתיק ולאחר מכן לחץ עליהן באמצעות לחצן העכבר הימני. מהתפריט שמופיע, בחר "העתק". לאחר מכן תוכל להדביק את התמונות בתיקייה במחשב שלך.

שלב 5: נתק את הטלפון שלך

לאחר שהעתקת את התמונות למחשב, תוכל לנתק את הטלפון. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את כבל ה-USB מהטלפון והמחשב שלך. לאחר מכן, הטלפון שלך אמור להיות מנותק מהמחשב שלך.

סיכום

העברת תמונות מסמסונג גלקסי למחשב קלה לביצוע. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את הטלפון למחשב, לפתוח את מנהל הקבצים, למצוא את התמונות בטלפון, להעתיק את התמונות למחשב, ולאחר מכן לנתק את הטלפון. עם השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול בקלות להעביר תמונות מהגלקסי למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן