דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב

מבוא

יש לכם אייפון 6 ואתם רוצים להוריד ממנו תמונות למחשב? זה קל לביצוע, והמדריך הזה יראה לך איך. בין אם אתה משתמש מתחיל או מנוסה, תוכל לבצע את השלבים הבאים ולהעביר את התמונות שלך תוך זמן קצר. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על איך להוריד תמונות מה-iPhone 6 למחשב שלך.

שלב 1: חבר את האייפון 6 למחשב שלך

השלב הראשון בהורדת תמונות מהאייפון 6 למחשב הוא לחבר את המכשיר למחשב. לשם כך, תזדקק לכבל USB. ברגע שיש לך את הכבל, חבר קצה אחד לאייפון 6 שלך ואת הקצה השני למחשב שלך. המחשב שלך אמור לזהות את המכשיר שלך ואתה תהיה מוכן לעבור לשלב הבא.

שלב 2: הורד תמונות מהאייפון 6 למחשב שלך

כעת כשהאייפון 6 שלך מחובר למחשב שלך, אתה יכול להתחיל להוריד תמונות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית התמונות באייפון 6 שלך. תראה את כל התמונות המאוחסנות במכשיר שלך. בחר את התמונות שברצונך להוריד והקש על סמל השיתוף. תינתן לך האפשרות לשמור את התמונות במחשב שלך. בחר באפשרות זו והתמונות יורדו למחשב שלך.

אפשרות 1: הורד תמונות באמצעות iCloud

אם יש לך חשבון iCloud, תוכל להשתמש בו כדי להוריד תמונות מהאייפון 6 למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית iCloud באייפון 6 שלך והיכנס עם ה-Apple ID שלך. לאחר שנכנסת, בחר את התמונות שברצונך להוריד והקש על סמל השיתוף. תינתן לך האפשרות לשמור את התמונות במחשב שלך. בחר באפשרות זו והתמונות יורדו למחשב שלך.

אפשרות 2: הורד תמונות באמצעות iTunes

אם אין לך חשבון iCloud, תוכל להשתמש ב-iTunes כדי להוריד תמונות מה-iPhone 6 למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את iTunes במחשב וחבר את ה-iPhone 6 למחשב באמצעות כבל USB. לאחר שהמכשיר שלך מחובר, בחר את התמונות שברצונך להוריד ולחץ על כפתור "הורד". התמונות יורדו למחשב שלך.

סיכום

הורדת תמונות מהאייפון 6 למחשב קלה. בין אם אתה משתמש ב-iCloud או ב-iTunes, תוכל להעביר את התמונות שלך תוך זמן קצר. עם מדריך זה, תוכל להעביר את התמונות שלך במהירות ובקלות. למידע נוסף, עיין בסרטון כיצד להוריד תמונות מאייפון 6 למחשב ב-YouTube. אתה יכול גם למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן