דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 5 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 5 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 5 למחשב

מבוא

האם אתה מחפש דרך להוריד תמונות מהאייפון 5 למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, אנו נספק מדריך שלב אחר שלב כיצד להוריד תמונות מהאייפון 5 למחשב. אנו גם נספק טבלת השוואה מהירה כדי לעזור לך להחליט איזו שיטה היא הטובה ביותר עבורך.

כיצד להוריד תמונות מאייפון 5 למחשב

ישנן מספר דרכים להוריד תמונות מהאייפון 5 למחשב. נסקור את שתי השיטות הפופולריות ביותר להלן.

שיטה 1: שימוש ב-iCloud

השיטה הראשונה היא להשתמש ב- iCloud. iCloud הוא שירות אחסון בענן המסופק על ידי אפל. זה מאפשר לך לאחסן תמונות, סרטונים וקבצים אחרים בענן ולגשת אליהם מכל מכשיר. כדי להשתמש ב-iCloud כדי להוריד תמונות מה-iPhone 5 למחשב, בצע את השלבים הבאים: 1. באייפון 5, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על שמך בחלק העליון של המסך. 2. הקש על iCloud. 3. הקש על תמונות. 4. ודא שהאפשרות iCloud Photos מופעלת. 5. במחשב שלך, פתח דפדפן אינטרנט ועבור אל iCloud.com. 6. היכנס עם ה-Apple ID והסיסמה שלך. 7. לחץ על תמונות. 8. בחר את התמונות שברצונך להוריד. 9. לחץ על כפתור הורד.

שיטה 2: שימוש ב- iTunes

השיטה השנייה היא להשתמש ב-iTunes. iTunes הוא נגן מדיה ויישום ספריית מדיה שפותח על ידי אפל. זה מאפשר לך לסנכרן מוזיקה, סרטונים ותמונות בין האייפון 5 למחשב שלך. כדי להשתמש ב-iTunes כדי להוריד תמונות מה-iPhone 5 למחשב, בצע את השלבים הבאים: 1. במחשב, פתח את iTunes. 2. חבר את האייפון 5 למחשב באמצעות כבל USB. 3. לחץ על סמל האייפון בפינה השמאלית העליונה של חלון ה-iTunes. 4. לחץ על הכרטיסייה תמונות. 5. בחר את התמונות שברצונך להוריד. 6. לחץ על כפתור הורד.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
שימוש ב-iCloud קל לשימוש, אין צורך בכבלים דורש חיבור לאינטרנט
שימוש ב-iTunes אין צורך בחיבור לאינטרנט דורש כבל USB

סיכום

הורדת תמונות מהאייפון 5 למחשב קלה. אתה יכול להשתמש ב- iCloud או ב- iTunes כדי לעשות זאת. iCloud היא השיטה הקלה ביותר, מכיוון שהיא אינה דורשת כבלים וניתן לעשותה דרך האינטרנט. עם זאת, זה דורש חיבור לאינטרנט. iTunes היא קצת יותר מסובכת, מכיוון שהיא דורשת כבל USB, אך היא אינה דורשת חיבור לאינטרנט. בכל שיטה שתבחר, תוכל להוריד תמונות בקלות מהאייפון 5 למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן