דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפון 4 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 4 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 4 למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפון 4 למחשב

האם אתה מחפש דרך קלה להוריד תמונות מהאייפון 4 למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נדריך אותך בשלבים של הורדת תמונות מהאייפון 4 למחשב שלך.

שלב 1: חבר את האייפון למחשב שלך

השלב הראשון בהורדת תמונות מהאייפון 4 למחשב הוא לחבר את האייפון למחשב. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB התואם לאייפון 4 שלך. ברגע שיש לך את הכבל, חבר קצה אחד לאייפון שלך ואת הקצה השני למחשב שלך.

שלב 2: פתח את iTunes

לאחר שהאייפון שלך מחובר למחשב שלך, פתח את iTunes. אם אין לך iTunes מותקן במחשב שלך, תוכל להוריד אותו בחינם מאתר אפל.

שלב 3: בחר את האייפון שלך

לאחר פתיחת iTunes, בחר את האייפון שלך מרשימת המכשירים. אתה אמור לראות את האייפון שלך ברשימה תחת "התקנים" בסרגל הצד השמאלי.

שלב 4: בחר תמונות

לאחר שבחרת את האייפון שלך, לחץ על הכרטיסייה "תמונות". זה יפתח חלון עם כל התמונות המאוחסנות באייפון שלך.

שלב 5: בחר תמונות להורדה

עכשיו הגיע הזמן לבחור את התמונות שברצונך להוריד. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על התמונות שברצונך להוריד. אתה יכול לבחור תמונות מרובות על ידי החזקת מקש "Ctrl" במקלדת בזמן שאתה לוחץ.

שלב 6: הורד תמונות

לאחר שבחרת את התמונות שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "הורד". זה יתחיל את תהליך ההורדה. בהתאם לגודל התמונות, ייתכן שיחלפו מספר דקות עד שההורדה תסתיים.

שלב 7: הצג תמונות

לאחר השלמת ההורדה, תוכל לצפות בתמונות במחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה שבה הורדו התמונות. אתה אמור לראות את התמונות בתיקייה.

סיכום

הורדת תמונות מהאייפון 4 למחשב היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את האייפון שלך למחשב שלך, פתח את iTunes, בחר את האייפון שלך, בחר את התמונות שברצונך להוריד ולחץ על כפתור "הורד". לאחר השלמת ההורדה, תוכל לצפות בתמונות במחשב שלך.

דעה אישית

אני מוצא שהורדת תמונות מהאייפון 4 למחשב שלי היא דרך מצוינת לגבות את התמונות ולפנות מקום בטלפון שלי. זו גם דרך מצוינת לשתף תמונות עם חברים ובני משפחה. אני ממליץ עליו בחום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן