דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד תמונות מאייפד למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפד למחשב

כיצד להוריד תמונות מאייפד למחשב

מבוא

האם יש לך תמונות מאוחסנות באייפד שברצונך להעביר למחשב? זה קל לעשות, והמאמר הזה יראה לך איך. בין אם אתה משתמש במחשב Windows או Mac, אתה יכול במהירות ובקלות להוריד תמונות מה-iPad למחשב שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד.

שימוש ב-iCloud

אם יש לך חשבון iCloud, תוכל להשתמש בו כדי להעביר תמונות מה-iPad למחשב שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך להפעיל את ספריית התמונות של iCloud באייפד שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > iCloud > תמונות והפעל את ספריית התמונות של iCloud. לאחר שתעשה זאת, התמונות שלך יסונכרנו עם חשבון ה-iCloud שלך. לאחר מכן, יהיה עליך להוריד את אפליקציית iCloud עבור Windows במחשב שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל להיכנס לחשבון iCloud שלך ולגשת לתמונות שלך. לאחר מכן תוכל להוריד אותם למחשב שלך.

שימוש ב-iTunes

אם אין לך חשבון iCloud, תוכל להשתמש ב-iTunes כדי להעביר תמונות מה-iPad למחשב שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך לחבר את ה-iPad למחשב שלך באמצעות כבל USB. לאחר שעשית זאת, פתח את iTunes ובחר את ה-iPad שלך מרשימת המכשירים. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "תמונות" ובחר את התמונות שברצונך להעביר. לאחר מכן תוכל ללחוץ על כפתור "ייצוא" כדי לשמור את התמונות במחשב שלך.

שימוש באפליקציה של צד שלישי

אם אינך רוצה להשתמש ב-iCloud או ב-iTunes, תוכל להשתמש באפליקציה של צד שלישי כדי להעביר תמונות מה-iPad למחשב. יש הרבה אפליקציות זמינות למטרה זו, כגון iExplorer ו- Photo Transfer App. כדי להשתמש באפליקציה של צד שלישי, תצטרך להוריד ולהתקין את האפליקציה באייפד ובמחשב שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל לבצע את ההוראות באפליקציה להעברת התמונות שלך.

שימוש באימייל

אם אינך רוצה להשתמש באפליקציה של צד שלישי, תוכל להשתמש בדוא"ל כדי להעביר תמונות מה-iPad למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית התמונות באייפד שלך ובחר את התמונות שברצונך להעביר. הקש על כפתור "שתף" ובחר "דואר". הבא, הזן את כתובת הדוא"ל שלך והקש על "שלח". התמונות יישלחו לכתובת המייל שלך. לאחר מכן תוכל להיכנס לחשבון האימייל שלך במחשב ולהוריד את התמונות.

שימוש בדרופבוקס

אם יש לך חשבון Dropbox, תוכל להשתמש בו כדי להעביר תמונות מה-iPad למחשב שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך להוריד את אפליקציית Dropbox באייפד ובמחשב שלך. לאחר שעשית זאת, תוכל להיכנס לחשבון Dropbox שלך ולהעלות את התמונות מה-iPad שלך. לאחר מכן תוכל להיכנס לחשבון Dropbox שלך במחשב ולהוריד את התמונות.

סיכום

העברת תמונות מהאייפד למחשב קלה. בין אם אתה משתמש ב-iCloud, ב-iTunes, באפליקציית צד שלישי, בדוא"ל או ב-Dropbox, תוכל להוריד תמונות במהירות ובקלות מה-iPad למחשב שלך. עם השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להעביר את התמונות שלך תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן