דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שירים מ-iTunes למחשב שלך

כיצד להוריד שירים מ-iTunes למחשב שלך

כיצד להוריד שירים מ-iTunes למחשב שלך

כיצד להוריד שירים מ-iTunes למחשב שלך

האם אתה מחפש דרך להוריד שירים מ-iTunes למחשב שלך? בין אם אתה רוצה להאזין למוזיקה האהובה עליך במחשב הנייד או להעביר אותה לטלפון שלך, הורדת שירים מ-iTunes היא קלה. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: הורד את iTunes

השלב הראשון הוא הורדת iTunes. זוהי תוכנית חינמית הזמינה למחשבי Mac ו-Windows כאחד. לאחר שהורדת והתקנת את iTunes, תוכל להתחיל להוריד שירים.

שלב 2: צור מזהה אפל

כדי להוריד שירים מ-iTunes, יהיה עליך ליצור מזהה אפל. זהו חשבון חינמי שבו אתה יכול להשתמש כדי לגשת ל-iTunes Store. יהיה עליך לספק מידע בסיסי, כגון שמך וכתובת הדוא"ל שלך.

שלב 3: מצא את השיר שאתה רוצה

לאחר שיצרת את ה-Apple ID שלך, תוכל להתחיל לחפש את השיר הרצוי. אתה יכול לחפש לפי אמן, אלבום או ז'אנר. לאחר שמצאת את השיר הרצוי, לחץ על כפתור "קנה".

שלב 4: הורד את השיר

לאחר שלחצתם על כפתור "קנה", השיר יתחיל להוריד למחשב. בהתאם לחיבור האינטרנט שלך, ייתכן שיחלפו מספר דקות עד שהשיר יוריד. ברגע שזה יסתיים, תוכל למצוא אותו בספריית iTunes שלך.

שלב 5: העבר את השיר לטלפון שלך

אם אתה רוצה להאזין לשיר בטלפון שלך, תצטרך להעביר אותו. כדי לעשות זאת, חבר את הטלפון למחשב באמצעות כבל USB. לאחר מכן, פתח את iTunes ובחר את השיר שברצונך להעביר. לבסוף, לחץ על כפתור "העברה" כדי להעתיק את השיר לטלפון שלך.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה שלבים
הורד את iTunes 1
צור מזהה אפל 2
מצא את השיר שאתה רוצה 3
הורד את השיר 4
העבר את השיר לטלפון שלך 5

לסיכום, הורדת שירים מ-iTunes למחשב היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את iTunes, ליצור מזהה אפל, למצוא את השיר שאתה רוצה, להוריד אותו ואז להעביר אותו לטלפון שלך. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לקבל את המוזיקה שאתה אוהב במהירות ובקלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן