דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך

הורדת שירים מיוטיוב למחשב שלך

האם אתה רוצה להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך? זה קל לביצוע וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. במאמר זה נראה לך כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך. YouTube הוא מקור מצוין למוזיקה ובידור, אבל זה יכול להיות קשה להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי להקל על התהליך.

שלב 1: מצא את השיר שאתה רוצה להוריד

השלב הראשון בהורדת שירים מיוטיוב למחשב שלך הוא למצוא את השיר שברצונך להוריד. ניתן להשתמש בסרגל החיפוש של יוטיוב על מנת לחפש את השיר הרצוי, או שתוכלו לדפדף בין הקטגוריות השונות באתר. לאחר שמצאת את השיר שברצונך להוריד, תצטרך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק כתובת קישור" או "העתק כתובת URL".

שלב 2: השתמש ב-YouTube הורדה

לאחר שהעתקת את כתובת ה-URL של הסרטון, תצטרך להשתמש בכלי להורדה של YouTube כדי להוריד את השיר למחשב שלך. ישנם מורידים רבים של YouTube זמינים, גם בחינם וגם בתשלום. לאחר שבחרתם ב-YouTube הורדה, תצטרכו להדביק את כתובת ה-URL של הסרטון במכשיר ההורדה. לאחר מכן, הורדת השיר יוריד את השיר למחשב שלך.

שלב 3: המר את השיר ל-MP3

לאחר הורדת השיר למחשב שלך, תצטרך להמיר אותו לקובץ MP3. כדי לעשות זאת, תצטרך להשתמש בממיר קבצים. ישנם ממירי קבצים רבים זמינים, גם בחינם וגם בתשלום. לאחר שבחרתם ממיר קבצים, תצטרכו לבחור את השיר שברצונכם להמיר ולאחר מכן לבחור בפורמט MP3. לאחר מכן ממיר הקבצים ימיר את השיר לקובץ MP3.

שלב 4: העבר את השיר למכשיר שלך

לאחר שהשיר הומר לקובץ MP3, תצטרך להעביר אותו למכשיר שלך. לשם כך, תצטרך לחבר את המכשיר למחשב ולאחר מכן להעביר את השיר למכשיר שלך. לאחר שהשיר הועבר למכשיר שלך, תוכל להאזין לו מתי שתרצה.

סיכום

הורדת שירים מיוטיוב למחשב קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא את השיר שברצונך להוריד, להשתמש בכלי הורדה של YouTube כדי להוריד את השיר, להמיר את השיר לקובץ MP3, ולאחר מכן להעביר את השיר למכשיר שלך. למידע נוסף על הורדת שירים מיוטיוב, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן