דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות

הורדת שירים מיוטיוב

האם אתה רוצה להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך? זה יותר קל ממה שאתה חושב! עם הכלים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להשיג את המוזיקה האהובה עליך תוך זמן קצר. במאמר זה, נראה לך כיצד להוריד שירים מיוטיוב למחשב שלך בקלות. נסקור את הכלים והטכניקות הטובות ביותר כדי לקבל את המוזיקה שלך במהירות ובבטחה. בואו נתחיל!

1. השתמש ב-YouTube הורדה

הדרך הקלה ביותר להוריד שירים מיוטיוב היא להשתמש בכלי להורדה של YouTube. כלים אלה נועדו להקל על הורדת סרטונים מ-YouTube ומאתרי שיתוף וידאו אחרים. ישנם מורידי YouTube רבים זמינים, אך אנו ממליצים להשתמש באחד מהימן כמו YTD Video Downloader. זה בחינם, קל לשימוש ותומך במגוון רחב של פורמטי וידאו.

2. העתק את כתובת האתר של הסרטון

לאחר שהתקנת תוכנת הורדה של YouTube, תצטרך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון שברצונך להוריד. כדי לעשות זאת, פתח את הסרטון בדפדפן האינטרנט שלך והעתק את כתובת האתר מסרגל הכתובות.

3. הדבק את כתובת האתר לתוך ההורדה

לאחר מכן, פתח את הורדת YouTube והדבק את כתובת האתר לתוך ההורדה. לאחר מכן יתחיל להוריד את הסרטון. בהתאם לגודל הסרטון, זה עשוי להימשך מספר דקות.

4. המר את הסרטון לקובץ שמע

לאחר סיום הורדת הסרטון, תצטרך להמיר אותו לקובץ שמע. כדי לעשות זאת, פתח את הסרטון במכשיר ההורדה ולחץ על כפתור "המר". לאחר מכן, ההורדה תמיר את הסרטון לקובץ שמע, כגון קובץ MP3 או WAV. תהליך זה עשוי להימשך מספר דקות, תלוי בגודל הסרטון.

5. העבר את קובץ השמע למחשב שלך

לאחר המרת קובץ השמע, תוכל להעביר אותו למחשב שלך. כדי לעשות זאת, חבר את המחשב שלך להורדה באמצעות כבל USB. לאחר שהחיבור נוצר, תוכל להעביר את קובץ השמע למחשב שלך. בהתאם לגודל הקובץ, זה עשוי להימשך מספר דקות.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן קלות שימוש
תוכנת הורדה מיוטיוב דקות קַל
העתק כתובת URL שניות קַל
הדבק כתובת URL ב-Downloader שניות קַל
המרת וידאו לקובץ אודיו דקות קַל
העברת קובץ שמע למחשב דקות קַל

סיכום

הורדת שירים מיוטיוב למחשב קלה עם הכלים והטכניקות הנכונות. עם הורדת YouTube, אתה יכול לקבל את המוזיקה האהובה עליך תוך זמן קצר. פשוט העתק את כתובת ה-URL של הסרטון, הדבק אותו לתוך ההורדה, המר את הסרטון לקובץ שמע והעביר אותו למחשב שלך. אם אתה מחפש הורדה אמין של YouTube, אנו ממליצים על YTD Video Downloader . זה בחינם, קל לשימוש ותומך במגוון רחב של פורמטי וידאו. אז למה אתה מחכה? הורד את השירים האהובים עליך מיוטיוב עוד היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן