דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד שירים למחשב מאפל מיוזיק

כיצד להוריד שירים למחשב מאפל מיוזיק

כיצד להוריד שירים למחשב מאפל מיוזיק

הורדת שירים מאפל מיוזיק

Apple Music היא דרך מצוינת לגשת לספרייה עצומה של שירים ואלבומים מהאמנים האהובים עליך. עם Apple Music, אתה יכול להזרים את השירים והאלבומים האהובים עליך, או להוריד אותם למחשב שלך להאזנה לא מקוונת. הנה איך להוריד שירים מאפל מיוזיק למחשב שלך.

שלב 1: גש לספריית Apple Music

הצעד הראשון להורדת שירים מ-Apple Music הוא גישה לספריית Apple Music. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Apple Music במחשב שלך והיכנס עם ה-Apple ID שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לגלוש בספריית Apple Music ולמצוא את השירים שברצונך להוריד.

שלב 2: מצא את השירים שאתה רוצה להוריד

לאחר שניגשת לספריית Apple Music, תוכל להתחיל לחפש את השירים שברצונך להוריד. אתה יכול לחפש לפי אמן, אלבום או שם שיר. אתה יכול גם לגלוש בספרייה לפי ז'אנר או לעיין ברשימות ההשמעה המופיעות.

שלב 3: הורד את השירים

לאחר שמצאת את השירים שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "הורד" ליד כל שיר. לאחר מכן, השירים יתווספו לספרייה שלך ויהיו זמינים להאזנה לא מקוונת. אתה יכול גם להוסיף את השירים לרשימת השמעה או לשתף אותם עם חבריך.

סיכום

הורדת שירים מאפל מיוזיק למחשב שלך היא דרך מצוינת לגשת למוזיקה האהובה עליך בכל זמן ובכל מקום. בכמה לחיצות בלבד, תוכל לגשת לספריית Apple Music ולהוריד את השירים האהובים עליך להאזנה לא מקוונת. אם אתה רוצה לברר מידע נוסף על Apple Music, אתה יכול לבקר ביוטיוב או בוויקיפדיה . דעתי האישית היא ש-Apple Music היא דרך מצוינת לגשת לספריית מוזיקה עצומה. זה קל לשימוש ותכונת ההורדה מקלה לקחת איתך את השירים האהובים עליך לכל מקום שאתה הולך. אני ממליץ בחום על אפל מיוזיק לכל מי שאוהב מוזיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן