דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך

כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך

כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך

כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך

Kodi הוא נגן מדיה רב עוצמה המאפשר לך להזרים סרטים, תוכניות טלוויזיה ומדיה אחרת מהאינטרנט. זוהי דרך מצוינת לצפות בסרטים ובתוכניות האהובות עליך מבלי לשלם עבור מנוי. במדריך זה נראה לך כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך.

מה זה קודי?

Kodi הוא נגן מדיה בקוד פתוח המאפשר לך להזרים סרטים, תוכניות טלוויזיה ומדיה אחרת מהאינטרנט. זה זמין עבור Windows, Mac, Linux, Android ו- iOS. Kodi ניתן להוריד ולהשתמש בחינם, וקל להגדיר אותו.

כיצד להתקין קודי

התקנת קודי קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את מתקין Kodi מהאתר הרשמי ולהפעיל אותו. לאחר השלמת ההתקנה, תהיה מוכן להתחיל להזרים סרטים ותוכניות טלוויזיה.

כיצד להוריד סרטים מקודי

לאחר שתתקין את קודי, תוכל להתחיל להוריד סרטים מהאינטרנט. כדי לעשות זאת, תצטרך להתקין תוסף של צד שלישי. ישנן תוספות רבות ושונות זמינות, אך אנו ממליצים להשתמש בתוסף Exodus. לאחר שתתקין את התוסף Exodus, תוכל להתחיל להוריד סרטים. כדי לעשות זאת, פשוט חפש את הסרט שברצונך להוריד ולחץ על כפתור ההורדה. לאחר מכן הסרט יתחיל להוריד למחשב שלך.

כיצד לצפות בסרטים בקודי

לאחר שהורדת סרט, תוכל לצפות בו בקודי. כדי לעשות זאת, פשוט פתח את קובץ הסרט בקודי והוא יתחיל לשחק. אתה יכול גם להשתמש בקודי כדי להזרים סרטים מהאינטרנט. כדי לעשות זאת, תצטרך להתקין תוסף סטרימינג כגון Exodus.

השוואה מהירה

תכונה קודי
הורד סרטים כן
זרם סרטים כן
תְאִימוּת Windows, Mac, Linux, Android, iOS

Kodi הוא נגן מדיה רב עוצמה המאפשר לך להזרים ולהוריד סרטים מהאינטרנט. זה בחינם להורדה ולשימוש, וקל להגדיר אותו. עם Kodi, אתה יכול לצפות בסרטים ובתוכניות האהובות עליך מבלי שתצטרך לשלם עבור מנוי. במדריך זה הראינו לך כיצד להוריד סרטים מקודי למחשב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן