דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטים ממכשיר וידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים ממכשיר וידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים ממכשיר וידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים ממכשיר וידאו למחשב

יש לך אוסף של סרטים בקלטות VHS שברצונך להעביר למחשב? אם כן, יש לך מזל! עם הציוד המתאים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להעביר בקלות סרטים מ-VCR למחשב. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: אסוף את הציוד הדרוש

על מנת להעביר סרטים מ-VCR למחשב, תזדקק לציוד הבא:

  • מכשיר וידאו
  • מכשיר לכידת וידאו
  • כבל USB
  • מחשב עם יציאת USB

מכשיר לכידת הווידיאו הוא הציוד החשוב ביותר. המכשיר הזה הוא מה שיאפשר לכם להעביר את הסרטים מהווידיאו למחשב. אתה יכול למצוא התקני לכידת וידאו באינטרנט או בחנות האלקטרוניקה המקומית שלך.

שלב 2: חבר את הציוד

ברגע שיש לך את כל הציוד הדרוש, הגיע הזמן לחבר אותו. התחל על ידי חיבור ה-VCR להתקן לכידת הווידאו. תצטרך להשתמש בכבלים המצורפים לשם כך. לאחר חיבור ה-VCR להתקן לכידת הווידאו, חבר את התקן לכידת הווידאו למחשב באמצעות כבל ה-USB.

שלב 3: התקן את התוכנה

לאחר חיבור הציוד, יהיה עליך להתקין את התוכנה שהגיעה עם התקן לכידת הווידאו. תוכנה זו תאפשר לכם לשלוט במכשיר לכידת הוידאו ולהעביר את הסרטים ממכשיר הווידאו למחשב. פעל לפי ההוראות שהגיעו עם התקן לכידת הווידאו כדי להתקין את התוכנה.

שלב 4: העברת הסרטים

לאחר התקנת התוכנה, אתה מוכן להעביר את הסרטים ממכשיר הווידאו למחשב. פתחו את התוכנה ובצעו את ההוראות להעברת הסרטים. בהתאם לתוכנה, ייתכן שתוכל להעביר את הסרטים בזמן אמת או שתצטרך להקליט אותם תחילה ולאחר מכן להעביר אותם. לאחר העברת הסרטים, תוכל לצפות בהם במחשב או לצרוב אותם ל-DVD.

סיכום

העברת סרטים מ-VCR למחשב היא דרך מצוינת לשמר את הסרטים הישנים שלך ולהנגיש אותם במכשירים מודרניים. עם הציוד המתאים וכמה שלבים פשוטים, תוכלו להעביר בקלות סרטים מ-VCR למחשב. אז למה אתה מחכה? להתחיל היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן