דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטים מווידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים מווידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים מווידאו למחשב

כיצד להוריד סרטים מווידאו למחשב

האם אתה מחפש דרך להוריד סרטים מווידאו למחשב שלך? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה, נדון בצעדים שעליך לנקוט כדי להתחיל.

שלב 1: בחר הורדת וידאו

השלב הראשון בהורדת סרטים מווידאו למחשב שלך הוא בחירת תוכנת הורדת וידאו. ישנם מכשירי הורדת סרטונים רבים ושונים, אז חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא אחד שעונה על הצרכים שלך. כמה ממורדות הווידאו הפופולריים ביותר כוללים נגן מדיה VLC, RealPlayer ו-Video Downloader Pro.

שלב 2: הורד את הסרטון

לאחר שבחרתם במכשיר להורדת וידאו, תצטרכו להוריד את הסרטון. כדי לעשות זאת, פשוט העתק את כתובת ה-URL של הסרטון והדבק אותה במכשיר ההורדה. לאחר מכן יתחיל להוריד את הסרטון. בהתאם לגודל הסרטון, תהליך זה עשוי להימשך מספר דקות או יותר.

שלב 3: המר את הסרטון

לאחר הורדת הסרטון, תצטרך להמיר אותו לפורמט התואם למחשב שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך להשתמש בממיר וידאו. ישנם ממירי וידאו רבים ושונים זמינים, לכן חשוב למצוא אחד שעונה על הצרכים שלך. כמה מממירי הווידאו הפופולריים ביותר כוללים HandBrake, Freemake Video Converter וכל Video Converter.

שלב 4: העבר את הסרטון למחשב שלך

לאחר שהסרטון הומר, תצטרך להעביר אותו למחשב שלך. לשם כך, תצטרך להשתמש בכבל USB או בכונן קשיח חיצוני. כל שעליך לעשות הוא לחבר את כבל ה-USB או הכונן הקשיח החיצוני למחשב שלך ולאחר מכן להעביר את קובץ הווידאו.

סיכום

הורדת סרטים מווידאו למחשב היא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור תוכנת הורדת וידאו, להוריד את הסרטון, להמיר אותו ואז להעביר אותו למחשב שלך. לאחר שתבצע את כל השלבים הללו, תוכל לצפות בסרטון במחשב שלך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה על ידי לחיצה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן