דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטונים מ-Mac למחשב

כיצד להוריד סרטונים מ-Mac למחשב

כיצד להוריד סרטונים מ-Mac למחשב

מבוא

האם אתה מחפש דרך קלה להעביר סרטונים מ-Mac למחשב? אם כן, הגעתם למקום הנכון. במדריך זה, נראה לך את השיטות הטובות ביותר להעברת סרטונים מ-Mac למחשב. אנו גם נספק השוואה מהירה של השיטות השונות כדי שתוכל לבחור את המתאימה לך.

העברת סרטונים מ-Mac למחשב

ישנן מספר דרכים שונות להעביר סרטונים מ-Mac למחשב. השיטות הנפוצות ביותר כוללות שימוש בכונן הבזק מסוג USB, שימוש בכונן קשיח חיצוני או שימוש באחסון בענן. בואו נסתכל מקרוב על כל אחת מהשיטות הללו.

דיסק און קי

שימוש בכונן הבזק מסוג USB הוא אחת הדרכים הקלות והנוחות ביותר להעברת סרטונים מ-Mac למחשב. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את כונן הבזק מסוג USB ל-Mac שלך, להעתיק את הסרטונים שברצונך להעביר ולאחר מכן לחבר את כונן הבזק מסוג USB למחשב האישי שלך. לאחר מכן, הסרטונים יועברו למחשב האישי שלך.

כונן קשיח חיצוני

שימוש בכונן קשיח חיצוני הוא עוד דרך קלה להעביר סרטונים מ-Mac למחשב. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הכונן הקשיח החיצוני ל-Mac שלך, להעתיק את הסרטונים שברצונך להעביר ולאחר מכן לחבר את הכונן הקשיח החיצוני למחשב האישי שלך. לאחר מכן, הסרטונים יועברו למחשב האישי שלך.

אחסון בענן

שימוש באחסון בענן הוא שיטה פופולרית נוספת להעברת סרטונים מ-Mac למחשב. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להעלות את הסרטונים שברצונך להעביר לשירות אחסון בענן כגון Dropbox או Google Drive, ולאחר מכן להוריד אותם למחשב האישי שלך.

השוואה מהירה

שיטה יתרונות חסרונות
דיסק און קי קל לשימוש, מהירויות העברה מהירות קיבולת אחסון מוגבלת
כונן קשיח חיצוני קיבולת אחסון גדולה, מהירויות העברה מהירות יקר יותר מכונני הבזק מסוג USB
אחסון בענן אין צורך בחומרה פיזית, קיבולת אחסון גדולה מהירויות העברה איטיות יותר מאשר כונני הבזק מסוג USB או כוננים קשיחים חיצוניים

סיכום

העברת סרטונים מ-Mac למחשב קלה עם הכלים הנכונים. בין אם אתה משתמש בכונן הבזק מסוג USB, כונן קשיח חיצוני או אחסון בענן, תוכל להעביר במהירות ובקלות את הסרטונים שלך מ-Mac למחשב. למידע נוסף על העברת סרטונים מ-Mac ל-PC, עיין בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן