דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטונים מיוטיוב למחשב

כיצד להוריד סרטונים מיוטיוב למחשב

כיצד להוריד סרטונים מיוטיוב למחשב

מבוא

יוטיוב היא אחת מפלטפורמות הזרמת הווידאו הפופולריות בעולם. מיליוני אנשים משתמשים בו כדי לצפות ולהעלות סרטונים. זה גם מקור נהדר של בידור וחינוך. אבל מה אם אתה רוצה להוריד סרטון מיוטיוב למחשב שלך? במאמר זה נראה לכם כיצד לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים.

מה אתה צריך

לפני שתוכל להוריד סרטונים מיוטיוב, תצטרך כמה דברים. ראשית, תזדקק לחיבור אינטרנט אמין. שנית, תזדקק להורדת וידאו. ישנם הרבה הורדות וידאו בחינם ובתשלום זמינים באינטרנט. שלישית, תצטרך נגן וידאו. רוב המחשבים מגיעים עם נגן וידאו מובנה, אבל אתה יכול גם להוריד נגן וידאו בחינם או בתשלום מהאינטרנט.

שלב 1: מצא את הסרטון

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. תוכלו לעשות זאת על ידי חיפוש הסרטון ביוטיוב או על ידי עיון בקטגוריות השונות. לאחר שמצאת את הסרטון, העתק את כתובת האתר של הסרטון.

שלב 2: הורד את הסרטון

ברגע שיש לך את כתובת ה-URL של הסרטון, תוכל להשתמש בכלי הורדת וידאו כדי להוריד את הסרטון. לרוב מורידי הווידאו יש ממשק פשוט וקל לשימוש. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להדביק את כתובת ה-URL של הסרטון לתוך ההורדה וללחוץ על כפתור "הורד".

שלב 3: המר את הסרטון

לאחר הורדת הסרטון, ייתכן שיהיה עליך להמיר אותו לפורמט אחר. הסיבה לכך היא שחלק מנגני וידאו לא יוכלו להפעיל פורמטים מסוימים של וידאו. לרוב מורידי הווידאו יש ממיר וידאו מובנה, כך שתוכל להמיר את הווידאו בקלות לפורמט אחר.

שלב 4: הפעל את הסרטון

לאחר שהסרטון הומר, כעת תוכל להפעיל את הסרטון באמצעות נגן וידאו. רוב המחשבים מגיעים עם נגן וידאו מובנה, אבל אתה יכול גם להוריד נגן וידאו בחינם או בתשלום מהאינטרנט.

סיכום

הורדת סרטונים מיוטיוב למחשב קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים. כל מה שאתה צריך זה חיבור אינטרנט אמין, הורדת וידאו ונגן וידאו. ברגע שיש לך את הדברים האלה, אתה יכול בקלות להוריד ולהפעיל סרטונים מיוטיוב.

דעה אישית

אני מוצא שהורדת סרטונים מיוטיוב היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים במצב לא מקוון. זוהי גם דרך מצוינת לשמור סרטונים לצפייה מאוחרת יותר. אני גם אוהב שיש הרבה הורדות וידאו בחינם ובתשלום זמינים באינטרנט, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן