דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון YouTube למחשב

כיצד להוריד סרטון YouTube למחשב

כיצד להוריד סרטון YouTube למחשב

מה אתה צריך כדי להוריד סרטוני YouTube

הורדת סרטוני YouTube למחשב שלך היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא חיבור לאינטרנט. אבל לפני שתוכל להתחיל להוריד סרטונים, תצטרך לוודא שיש לך את התוכנה והחומרה הנכונים. ראשית, תזדקק למחשב עם חיבור לאינטרנט. תזדקק גם לדפדפן אינטרנט, כגון Google Chrome או Mozilla Firefox. תזדקק גם לכלי הורדת וידאו, כגון הורדת הווידאו הפופולרי 4K.

שלב 1: התקן את הורדת הווידאו

ברגע שיש לך את התוכנה והחומרה הדרושים, אתה מוכן להתחיל להוריד סרטונים. השלב הראשון הוא התקנת תוכנת הורדת הווידאו. רוב הורדות הווידאו ניתנות להורדה והתקנה בחינם, ובדרך כלל קלים מאוד לשימוש.

שלב 2: מצא את הסרטון שאתה רוצה להוריד

לאחר שהתקנת את תוכנת הורדת הווידאו, אתה מוכן להתחיל בהורדת סרטונים. הצעד הראשון הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש הסרטון ביוטיוב או על ידי שימוש במנוע חיפוש.

שלב 3: העתק את כתובת האתר של הסרטון

לאחר שמצאת את הסרטון שברצונך להוריד, תצטרך להעתיק את כתובת האתר של הסרטון. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ לחיצה ימנית על הסרטון ובחר "העתק את כתובת האתר של הסרטון".

שלב 4: הדבק את כתובת ה-URL של הסרטון לתוך ההורדה

לאחר שהעתקת את כתובת ה-URL של הסרטון, תצטרך להדביק אותה בכלי הורדת הווידאו. לרוב מורידי הווידאו יהיה כפתור "הדבק כתובת URL" שעליה תוכל ללחוץ כדי להדביק את כתובת האתר לתוך ההורדה.

שלב 5: הורד את הסרטון

לאחר שהדבקת את כתובת האתר לתוך ההורדה, אתה מוכן להתחיל בהורדת הסרטון. לרוב מורידי הווידאו יהיה כפתור "הורד" עליו תוכל ללחוץ כדי להתחיל בהורדת הסרטון.

שלב 6: תהנה מהסרטון שהורדת

לאחר סיום הורדת הסרטון, אתה מוכן להתחיל ליהנות מהסרטון שהורדת. אתה יכול לצפות בסרטון במחשב שלך או להעביר אותו למכשיר נייד לצפייה תוך כדי תנועה.

סיכום

הורדת סרטוני YouTube למחשב שלך היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא חיבור לאינטרנט. עם התוכנה והחומרה הנכונים, אתה יכול בקלות להוריד סרטונים מיוטיוב למחשב שלך בחינם. אז למה אתה מחכה? התחל להוריד סרטונים עוד היום! למידע נוסף על הורדת סרטוני YouTube, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן