דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סרטון למחשב

כיצד להוריד סרטון למחשב

כיצד להוריד סרטון למחשב

כיצד להוריד סרטון למחשב

הורדת סרטונים למחשב שלך היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא חיבור לאינטרנט. בין אם אתה מוריד סרטונים מיוטיוב, Vimeo או אתרי הזרמת וידאו פופולריים אחרים, התהליך פשוט יחסית. במאמר זה, נסביר כיצד להוריד סרטונים למחשב בכמה שלבים פשוטים.

שלב 1: מצא את הסרטון שברצונך להוריד

הצעד הראשון הוא למצוא את הסרטון שברצונך להוריד. אתה יכול לחפש סרטונים ב-YouTube, Vimeo או כל אתר פופולרי אחר להזרמת וידאו. לאחר שמצאת את הסרטון שברצונך להוריד, הקפד להעתיק את כתובת האתר של הסרטון.

שלב 2: הורד תוכנת הורדת וידאו

השלב הבא הוא הורדת תוכנת הורדת וידאו. ישנם מורידי וידאו רבים זמינים, אך אנו ממליצים להשתמש בתוכנה חינמית כגון הורדת וידאו 4K. לאחר שהורדת את התוכנית, התקן אותה במחשב שלך.

שלב 3: העתק והדבק את כתובת האתר של הסרטון

לאחר שהתקנת את תוכנת הורדת הווידאו, פתח את התוכנית והעתק והדבק את כתובת האתר של הסרטון שברצונך להוריד. לאחר מכן, התוכנית תתחיל להוריד את הסרטון. בהתאם לגודל הסרטון, ההורדה עשויה להימשך מספר דקות.

שלב 4: המר את הסרטון

לאחר הורדת הסרטון, ייתכן שתרצה להמיר אותו לפורמט אחר. ניתן לעשות זאת באמצעות אותה תוכנית הורדת וידאו. כל שעליך לעשות הוא לבחור את הפורמט שאליו אתה רוצה להמיר את הסרטון והתוכנית תעשה את השאר.

שלב 5: תהנה מהסרטון שלך

לאחר שהסרטון הורד והומר, כעת תוכל ליהנות מהסרטון שלך. אתה יכול לצפות בסרטון במחשב או להעביר אותו למכשיר אחר כגון סמארטפון או טאבלט.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה יוטיוב Vimeo אתרים אחרים
מצא וידאו כן כן כן
הורד וידאו כן כן כן
המר וידאו לא לא כן
העברת וידאו כן כן כן

הורדת סרטונים למחשב שלך היא דרך מצוינת לצפות בסרטונים האהובים עליך ללא חיבור לאינטרנט. בין אם אתה מוריד סרטונים מיוטיוב , Vimeo או אתרי הזרמת וידאו פופולריים אחרים, התהליך פשוט יחסית. במאמר זה, הסברנו כיצד להוריד סרטונים למחשב בכמה שלבים פשוטים. עם הורדת הווידאו המתאים, אתה יכול בקלות להוריד ולהמיר סרטונים מיוטיוב, Vimeo ואתרי הזרמת וידאו פופולריים אחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן