דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד סדרות מנטפליקס למחשב

כיצד להוריד סדרות מנטפליקס למחשב

כיצד להוריד סדרות מנטפליקס למחשב

מבוא

נטפליקס הוא אחד משירותי הסטרימינג הפופולריים ביותר בעולם, והוא מאפשר למשתמשים לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה במחשבים, בטלפונים, בטאבלטים ובמכשירים אחרים שלהם. אבל מה אם אתה רוצה לצפות בתוכנית או בסרט האהובים עליך כשאין לך חיבור לאינטרנט? למרבה המזל, נטפליקס מאפשרת לך להוריד כותרים מסוימים למחשב שלך לצפייה במצב לא מקוון. במדריך זה נראה לכם כיצד להוריד סדרות מנטפליקס למחשב.

כיצד להוריד סדרות מנטפליקס למחשב

תהליך הורדת סדרות מנטפליקס למחשב הוא פשוט יחסית. הנה מה שאתה צריך לעשות:

שלב 1: ודא שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של Netflix

לפני שתוכל להוריד סדרות מ-Netflix למחשב, תצטרך לוודא שיש לך את הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית Netflix. כדי לעשות זאת, פתח את חנות Windows וחפש את "Netflix". אם אתה רואה עדכון זמין, התקן אותו.

שלב 2: היכנס לנטפליקס

לאחר שתתקין את הגרסה העדכנית ביותר של Netflix, פתח את האפליקציה והתחבר עם אישורי החשבון שלך.

שלב 3: מצא את הסדרה שברצונך להוריד

לאחר שנכנסת, תוכל לחפש את הסדרה שברצונך להוריד. לשם כך, לחץ על סמל "חיפוש" בפינה השמאלית העליונה של המסך והקלד את שם הסדרה.

שלב 4: בחר את הסדרה

לאחר שמצאת את הסדרה שברצונך להוריד, לחץ עליה כדי לפתוח את דף הסדרה.

שלב 5: הורד את הסדרה

בעמוד הסדרה, תראה כפתור "הורד". לחץ על כפתור זה כדי להתחיל בהורדת הסדרה למחשב שלך.

שלב 6: צפה בסדרה במצב לא מקוון

לאחר סיום הורדת הסדרה, תוכל לצפות בה במצב לא מקוון. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Netflix ולחץ על הכרטיסייה "ההורדות שלי". כאן תראה רשימה של כל הסדרות שהורדת. לחץ על הסדרה שאתה רוצה לראות והיא תתחיל לשחק.

סיכום

הורדת סדרות מנטפליקס למחשב היא דרך מצוינת לצפות בתוכניות ובסרטים האהובים עליך כשאין לך חיבור לאינטרנט. בכמה לחיצות בלבד, תוכל להוריד סדרות למחשב ולצפות בהן במצב לא מקוון. אז אם אתה מחפש דרך לצפות בתכניות ובסרטים האהובים עליך כשאתה בדרכים, הורדת סדרות מנטפליקס למחשב היא הדרך ללכת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן