דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד וורד למחשב נייד

כיצד להוריד וורד למחשב נייד

כיצד להוריד וורד למחשב נייד

מה זה Microsoft Word?

Microsoft Word היא תוכנת עיבוד תמלילים רבת עוצמה המשמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם. זוהי תוכנת עיבוד התמלילים הפופולרית ביותר הזמינה ומשמשת ליצירת מסמכים, דוחות, מצגות ועוד. Word זמין עבור מחשבי Windows ו-Mac כאחד, וניתן להוריד אותו מאתר מיקרוסופט.

כיצד להוריד וורד למחשב נייד

שלב 1: בקר באתר האינטרנט של Microsoft

הצעד הראשון להורדת Word למחשב הנייד שלך הוא לבקר באתר האינטרנט של Microsoft. בדף הבית, תראה קישור להורדת Word. לחץ על הקישור הזה ותועבר לדף ההורדה.

שלב 2: בחר את הגרסה שלך

ברגע שאתה בדף ההורדה, תצטרך לבחור את הגרסה של Word שברצונך להוריד. קיימות שתי גרסאות זמינות: הגרסה המלאה וגרסת הניסיון. הגרסה המלאה היא הגרסה המעודכנת ביותר של וורד וכוללת את כל התכונות. גרסת הניסיון היא גרסה מוגבלת של Word המאפשרת לך לנסות את התוכנית לפני שאתה קונה אותה.

שלב 3: הורד את הקובץ

לאחר שבחרתם את הגרסה של Word שברצונכם להוריד, תצטרכו ללחוץ על כפתור "הורד". זה יתחיל את תהליך ההורדה והקובץ יישמר במחשב שלך.

שלב 4: התקן את התוכנית

לאחר השלמת ההורדה, יהיה עליך להתקין את התוכנית. כדי לעשות זאת, לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל להשתמש ב-Word במחשב הנייד שלך.

השוואה מהירה

גִרְסָה מאפיינים
גרסה מלאה כולל את כל התכונות
גרסת נסיון גרסה מוגבלת של וורד

דעה אישית

Microsoft Word הוא כלי חיוני לכל מי שצריך ליצור מסמכים, דוחות, מצגות ועוד. זה קל לשימוש ויש לו מגוון רחב של תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור משתמשים מתחילים ומנוסים כאחד. הורדת Word עבור המחשב הנייד שלך היא תהליך פשוט וניתן לעשות זאת בכמה שלבים בלבד. לאחר התקנת התוכנית, תוכל להתחיל ליצור מסמכים ולהפיק את המרב מהתכונות החזקות שיש ל-Word להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן