דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד הקלטות מ-WhatsApp למחשב שלך

כיצד להוריד הקלטות מ-WhatsApp למחשב שלך

כיצד להוריד הקלטות מ-WhatsApp למחשב שלך

מבוא

WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות בעולם, ואין זה מפתיע שאנשים רבים משתמשים בה כדי להקליט הודעות אודיו. אבל מה אם אתה רוצה לשמור את ההקלטות האלה במחשב שלך? למרבה המזל, קל לעשות זאת עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים. במדריך זה נראה לך כיצד להוריד הקלטות מ-WhatsApp למחשב שלך.

שלב 1: הורד והתקן אפליקציית מנהל קבצים

הצעד הראשון הוא להוריד ולהתקין אפליקציית מנהל קבצים. אפליקציה זו תאפשר לכם לגשת לקבצים המאוחסנים בטלפון שלכם, כולל ההקלטות שעשיתם בוואטסאפ. קיימות אפליקציות רבות לניהול קבצים זמינות, אך אנו ממליצים על סייר הקבצים של ES. זה בחינם וקל לשימוש.

שלב 1.1: הורד את סייר הקבצים של ES

כדי להוריד את ES File Explorer, פתח את חנות Google Play בטלפון שלך וחפש את "ES File Explorer". הקש על כפתור "התקן" כדי להוריד ולהתקין את האפליקציה.

שלב 1.2: פתח את סייר הקבצים של ES

לאחר התקנת האפליקציה, פתח אותה והקש על כפתור "קבל" כדי לקבל את התנאים וההגבלות.

שלב 2: גש לתיקיית WhatsApp

כעת לאחר שהתקנת את אפליקציית מנהל הקבצים, תוכל לגשת לתיקיית WhatsApp. כדי לעשות זאת, פתח את סייר הקבצים של ES והקש על האפשרות "אחסון פנימי". פעולה זו תפתח רשימה של תיקיות בטלפון שלך. גלול מטה והקש על התיקיה "WhatsApp".

שלב 2.1: פתח את תיקיית המדיה

לאחר שפתחת את תיקיית WhatsApp, הקש על התיקיה "מדיה". תיקיה זו מכילה את כל הקלטות האודיו שיצרת ב-WhatsApp.

שלב 2.2: מצא את ההקלטה

כעת לאחר שפתחת את תיקיית המדיה, תוכל למצוא את ההקלטה שברצונך להוריד. גלול ברשימת הקבצים עד שתמצא את ההקלטה שברצונך להוריד.

שלב 3: הורד את ההקלטה

לאחר שמצאת את ההקלטה שברצונך להוריד, הקש עליה כדי לבחור בה. לאחר מכן, הקש על כפתור "הורד" בתחתית המסך. פעולה זו תוריד את ההקלטה לטלפון שלך.

שלב 4: העבר את ההקלטה למחשב שלך

כעת, לאחר שהורדת את ההקלטה לטלפון, תוכל להעביר אותה למחשב. כדי לעשות זאת, חבר את הטלפון למחשב באמצעות כבל USB. לאחר מכן, פתח את אפליקציית מנהל הקבצים במחשב שלך ואתר את ההקלטה. לבסוף, גרור ושחרר את ההקלטה למחשב שלך כדי להעביר אותה.

סיכום

הורדת הקלטות מווטסאפ למחשב קלה עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים. במדריך זה, הראינו לך כיצד לעשות זאת. ראשית, עליך להוריד ולהתקין אפליקציית מנהל קבצים. לאחר מכן, עליך לגשת לתיקיית WhatsApp ולמצוא את ההקלטה שברצונך להוריד. לבסוף, אתה יכול להוריד את ההקלטה ולהעביר אותה למחשב שלך. בצע את השלבים הבאים ותוכל להוריד הקלטות מ-WhatsApp למחשב שלך תוך זמן קצר. בהצלחה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן