דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד הקלטה מהטלפון למחשב

כיצד להוריד הקלטה מהטלפון למחשב

כיצד להוריד הקלטה מהטלפון למחשב

מבוא

האם ברצונך להעביר קבצי שמע מהטלפון למחשב שלך? זה קל לביצוע, והמדריך הזה יראה לך איך. בין אם אתה מחפש לשמור הקלטה של שיחת טלפון, או שאתה רוצה להעביר תזכיר קולי מהטלפון למחשב שלך, מדריך זה יראה לך כיצד לעשות זאת. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד להוריד הקלטה מהטלפון למחשב שלך.

מדריך שלב אחר שלב להורדת הקלטה מהטלפון למחשב

שלב 1: חבר את הטלפון למחשב שלך

השלב הראשון הוא לחבר את הטלפון למחשב. בהתאם לטלפון שלך, ייתכן שיהיה עליך להשתמש בכבל USB או בחיבור אלחוטי. ברגע שהטלפון שלך מחובר, אתה אמור להיות מסוגל לגשת לקבצים בטלפון מהמחשב שלך.

שלב 2: מצא את ההקלטה שברצונך להוריד

לאחר שהטלפון שלך מחובר למחשב שלך, תוכל לנווט לתיקיה שבה מאוחסנות ההקלטות שלך. באייפון, זו בדרך כלל התיקיה "תזכירים קוליים". בטלפון אנדרואיד, זו בדרך כלל תיקיית "הקלטות".

שלב 3: העתק את ההקלטה למחשב שלך

לאחר שמצאת את ההקלטה שברצונך להוריד, תוכל להעתיק אותה למחשב שלך. כדי לעשות זאת, פשוט בחר את ההקלטה ולאחר מכן גרור אותה לתיקיה במחשב שלך שבה ברצונך לשמור אותה.

שלב 4: נתק את הטלפון מהמחשב שלך

לאחר שהעתקת את ההקלטה למחשב, תוכל לנתק את הטלפון מהמחשב. כדי לעשות זאת, פשוט נתק את כבל ה-USB או נתק את החיבור האלחוטי.

סיכום

הורדת הקלטה מהטלפון למחשב קלה. כל שעליכם לעשות הוא לחבר את הטלפון למחשב, למצוא את ההקלטה שברצונכם להוריד, להעתיק אותה למחשב ולאחר מכן לנתק את הטלפון מהמחשב. עם מדריך שלב אחר שלב זה, תוכל להעביר קבצי שמע מהטלפון שלך למחשב במהירות ובקלות. למידע נוסף על העברת קבצי אודיו, עיין בסרטון YouTube זה או במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן