דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד דברים למחשב כשהדיסק מלא

כיצד להוריד דברים למחשב כשהדיסק מלא

כיצד להוריד דברים למחשב כשהדיסק מלא

מבוא

כאשר הדיסק של המחשב שלך מלא, יכול להיות קשה להוריד קבצים חדשים. זה יכול להיות מתסכל במיוחד אם אתה צריך להוריד משהו חשוב. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לוודא שאתה עדיין יכול להוריד את הקבצים שאתה צריך. במאמר זה, נדון כיצד להוריד דברים למחשב כאשר הדיסק מלא.

טיפים להורדה כשהדיסק מלא

1. מחק קבצים מיותרים

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות כשהדיסק של המחשב שלך מלא הוא למחוק קבצים מיותרים. זה כולל מסמכים ישנים, תמונות, סרטונים וכל קבצים אחרים שכבר אינך זקוק להם. אם אינך בטוח מה למחוק, תוכל להשתמש בכלי לניקוי דיסק שיעזור לך לזהות ולמחוק קבצים מיותרים.

2. העבר קבצים לכונן חיצוני

אם אינך רוצה למחוק אף אחד מהקבצים שלך, תוכל להעביר אותם לכונן חיצוני. זה יפנה מקום בדיסק של המחשב שלך, ויאפשר לך להוריד קבצים חדשים. אתה יכול גם להשתמש בכונן חיצוני כדי לאחסן קבצים שאין לך צורך לגשת אליהם באופן קבוע.

3. השתמש ב-Cloud Storage

אחסון בענן הוא דרך מצוינת לאחסן קבצים מבלי לתפוס מקום בדיסק של המחשב שלך. שירותי אחסון בענן רבים מציעים תוכניות בחינם, כך שתוכל לאחסן את הקבצים שלך מבלי להוציא כסף. אתה יכול גם לגשת לקבצים שלך מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

4. דחוס קבצים

אם אתה צריך להוריד קבצים גדולים, אתה יכול לדחוס אותם כדי לחסוך במקום. דחיסת קבצים מקטינה את גודלם, ומאפשרת לך להוריד קבצים נוספים מבלי לתפוס יותר מדי מקום בדיסק של המחשב שלך.

דעה אישית

כאשר הדיסק של המחשב שלי מלא, אני בדרך כלל לוקח את הזמן כדי למחוק קבצים מיותרים. זה עוזר לי לפנות מקום כדי שאוכל להוריד את הקבצים שאני צריך. אני גם משתמש באחסון בענן כדי לאחסן קבצים שאני לא צריך לגשת אליהם באופן קבוע. זה עוזר לי למנוע מהדיסק של המחשב שלי להתמלא מדי.

סיכום

הורדת קבצים למחשב עם דיסק מלא יכולה להיות מאתגרת, אבל זה אפשרי. על ידי מחיקת קבצים מיותרים, העברת קבצים לכונן חיצוני, שימוש באחסון בענן ודחיסת קבצים, אתה יכול לוודא שאתה עדיין יכול להוריד את הקבצים שאתה צריך. לטיפים וטריקים נוספים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן