דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Python למחשב

כיצד להוריד את Python למחשב

כיצד להוריד את Python למחשב

מה זה פייתון?

Python היא שפת תכנות עוצמתית, ברמה גבוהה, מונחה עצמים. זוהי בחירה פופולרית לפיתוח אתרים, מדעי נתונים וסקריפטים. קל ללמוד ולהשתמש ב-Python, והוא חינמי וקוד פתוח. ניתן להשתמש בו כדי ליצור יישומים רבי עוצמה ולהפוך משימות לאוטומטיות.

גרסאות שונות של פייתון

Python מגיע בשתי גרסאות עיקריות: Python 2 ו- Python 3. Python 2 היא הגרסה הישנה יותר, ו- Python 3 היא הגרסה החדשה יותר. Python 3 מומלץ לפרויקטים חדשים, מכיוון שיש לו שיפורים רבים לעומת Python 2.

פייתון 2

Python 2 היא הגרסה הישנה של Python. זה עדיין בשימוש נרחב, אבל זה כבר לא בפיתוח פעיל. Python 2 אינו תואם לפייתון 3, אז אם אתה משתמש ב- Python 2, כדאי לשקול לשדרג לפייתון 3.

פייתון 3

Python 3 היא הגרסה הנוכחית של Python. הוא מפותח באופן פעיל ויש לו שיפורים רבים לעומת Python 2. Python 3 היא הגרסה המומלצת לפרויקטים חדשים.

כיצד להוריד את Python למחשב

ניתן להוריד את Python בחינם מהאתר הרשמי של Python. כך מורידים את Python למחשב:

  1. עבור אל https://www.python.org/downloads/ .
  2. בחר את הגרסה של Python שברצונך להוריד.
  3. לחץ על כפתור "הורד".
  4. הפעל את תוכנית ההתקנה.
  5. עקוב אחר ההוראות להתקנת Python.

השוואה מהירה

גִרְסָה תְאִימוּת הורד
פייתון 2 לא תואם לפייתון 3 הורד
פייתון 3 תואם לפייתון 2 הורד

Python היא שפת תכנות עוצמתית, ברמה גבוהה, מונחה עצמים. זוהי בחירה פופולרית לפיתוח אתרים, מדעי נתונים וסקריפטים. קל ללמוד ולהשתמש ב-Python, והוא חינמי וקוד פתוח. ניתן להשתמש בו כדי ליצור יישומים רבי עוצמה ולהפוך משימות לאוטומטיות. ניתן להוריד את Python בחינם מהאתר הרשמי של Python. קיימות גרסאות שונות של Python, והגרסה המומלצת היא Python 3. כדי להוריד את Python למחשב, עבור לאתר הרשמי של Python, בחר את הגרסה שברצונך להוריד, לחץ על כפתור "הורד" ופעל לפי ההוראות להתקנת Python .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן