דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Minecraft המקורי למחשב בחינם בשנת 2019

כיצד להוריד את Minecraft המקורי למחשב בחינם בשנת 2019

כיצד להוריד את Minecraft המקורי למחשב בחינם בשנת 2019

כיצד להוריד את Minecraft המקורי למחשב בחינם בשנת 2019

מה זה מיינקראפט?

Minecraft הוא משחק וידאו ארגז חול שפותח על ידי אולפני Mojang. הוא שוחרר בשנת 2011 ומאז הפך לאחד ממשחקי הווידאו הפופולריים בכל הזמנים. המשחק מתרחש בעולם תלת מימד ומאפשר לשחקנים לחקור, לבנות וליצור פריטים. שחקנים יכולים גם להילחם במפלצות ובשחקנים אחרים במשחק. המשחק שוחרר במספר פלטפורמות, כולל PC, Xbox, PlayStation ומכשירים ניידים.

מהי הגרסה המקורית של Minecraft?

הגרסה המקורית של Minecraft היא הגרסה שיצאה בשנת 2011. גרסה זו אינה נתמכת עוד על ידי אולפני Mojang, אך היא עדיין זמינה להורדה. גרסה זו מכונה לעתים קרובות גרסת "וניל" של המשחק. זו הגרסה שרוב השחקנים מכירים וזו הגרסה שבה משתמשים ברוב השרתים.

כיצד להוריד את הגרסה המקורית של Minecraft למחשב בחינם בשנת 2019

את הגרסה המקורית של Minecraft למחשב ניתן להוריד בחינם בשנת 2019. ניתן להוריד את המשחק מהאתר הרשמי של Mojang Studios. ההורדה זמינה גם למחשבי Windows וגם למחשבי Mac. ההורדה היא קובץ zip שמכיל את קבצי המשחק. לאחר השלמת ההורדה, ניתן להתקין ולשחק את המשחק.

השוואה מהירה בין הגרסאות השונות של Minecraft

גִרְסָה פלטפורמות מחיר
מְקוֹרִי מחשב, Xbox, פלייסטיישן, נייד חינם
מהדורת סלע יסוד PC, Xbox, PlayStation, Mobile, Nintendo Switch $19.99
מהדורת ג'אווה PC $26.95

הגרסה המקורית של Minecraft היא הגרסה שיצאה בשנת 2011. גרסה זו אינה נתמכת עוד על ידי אולפני Mojang, אך היא עדיין זמינה להורדה. גרסה זו מכונה לעתים קרובות גרסת "וניל" של המשחק. זו הגרסה שרוב השחקנים מכירים וזו הגרסה שבה משתמשים ברוב השרתים. The Bedrock Edition היא הגרסה של המשחק שזמינה במספר פלטפורמות, כולל PC, Xbox, PlayStation ומכשירים ניידים. זוהי גרסת המשחק הנפוצה ביותר בשרתים מרובי משתתפים. מהדורת ג'אווה היא הגרסה של המשחק שזמינה במחשב. זוהי הגרסה של המשחק שהכי נפוץ עבור מודינג.

דעה אישית

אני משחק במיינקראפט מאז שהגרסה המקורית שוחררה בשנת 2011. שיחקתי במשחק במספר פלטפורמות, כולל PC, Xbox ומכשירים ניידים. שיחקתי גם ב-Bedrock Edition וב-Java Edition. אני מעדיף את הגרסה המקורית של המשחק כי זו הגרסה שאני הכי מכיר. אני גם מעדיף את מהדורת Bedrock כי זו הגרסה של המשחק שזמינה במספר פלטפורמות. מהדורת ג'אווה מצוינת למודינג, אבל אני מעדיף את מהדורת Bedrock למשחק עם חברים. לסיכום, את הגרסה המקורית של Minecraft למחשב ניתן להוריד בחינם בשנת 2019. ניתן להוריד את המשחק מהאתר הרשמי של אולפני Mojang. ההורדה זמינה גם למחשבי Windows וגם למחשבי Mac. ההורדה היא קובץ zip שמכיל את קבצי המשחק. לאחר השלמת ההורדה, ניתן להתקין ולשחק את המשחק. הגרסה המקורית של המשחק היא הגרסה שרוב השחקנים מכירים וזו הגרסה שבה משתמשים ברוב השרתים. The Bedrock Edition היא הגרסה של המשחק שזמינה במספר פלטפורמות, כולל PC, Xbox, PlayStation ומכשירים ניידים. מהדורת ג'אווה היא הגרסה של המשחק שזמינה במחשב. זוהי הגרסה של המשחק שהכי נפוץ עבור מודינג.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן