דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב

FIFA 18 הוא אחד ממשחקי הספורט הפופולריים ביותר בעולם. זו דרך מצוינת לתקן את הכדורגל וליהנות. אבל אם אתה לא רוצה לשלם עבור המשחק, אתה יכול להוריד אותו בחינם במחשב האישי שלך. הנה איך.

שלב 1: הורד את המשחק

השלב הראשון הוא הורדת המשחק. אתה יכול למצוא את קישור ההורדה באתר הרשמי של FIFA 18. פשוט לחץ על כפתור "הורד" והמשחק יתחיל להוריד.

שלב 2: התקן את המשחק

לאחר השלמת ההורדה, תצטרך להתקין את המשחק. פשוט לחץ פעמיים על הקובץ שהורד ופעל לפי ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת ההתקנה, אתה תהיה מוכן לשחק.

שלב 3: שחק את המשחק

כעת לאחר שהתקנת את המשחק, תוכל להתחיל לשחק. פשוט הפעל את המשחק ואתה תהיה מוכן לצאת לדרך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון מצבי משחק, כולל שחקן יחיד ומרובה משתתפים.

שלב 4: קבל את העדכונים האחרונים

FIFA 18 מתעדכן כל הזמן בתכונות ותכנים חדשים. כדי לוודא שאתה תמיד משחק בגרסה העדכנית ביותר של המשחק, עליך לבדוק אם יש עדכונים באופן קבוע. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט הראשי של המשחק ולחיצה על כפתור "עדכונים".

שלב 5: תהנה מהמשחק!

כעת, לאחר שהורדת והתקנת את FIFA 18, אתה יכול להתחיל לשחק וליהנות. בין אם אתה משחק נגד המחשב או נגד שחקנים אחרים באינטרנט, בטוח שתהנה. אז הנה לך – מדריך קצר כיצד להוריד את FIFA 18 בחינם למחשב האישי שלך. עם השלבים האלה, תוכל לקבל את המשחק ולהתחיל לשחק תוך זמן קצר. אם אתה רוצה ללמוד עוד על המשחק, אתה יכול לבדוק את ערוץ היוטיוב שלנו לקבלת טיפים וטריקים נוספים. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן