דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Dragon Ball ZInoverse למחשב Jailbroken

כיצד להוריד את Dragon Ball ZInoverse למחשב Jailbroken

כיצד להוריד את Dragon Ball ZInoverse למחשב Jailbroken

היכרות עם Dragon Ball ZInoverse

Dragon Ball ZInoverse היא סדרת משחקי לחימה פופולרית המבוססת על סדרת האנימה הפופולרית Dragon Ball. הוא פותח על ידי Bandai Namco Entertainment ושוחרר עבור פלטפורמות מרובות, כולל PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Nintendo Switch. המשחק כולל מגוון דמויות מהיקום של דרגון בול, כולל Goku, Vegeta ו-Gohan, כמו גם מגוון מצבי משחק ומשחק מקוון.

כיצד להוריד את Dragon Ball ZInoverse למחשב Jailbroken

אם יש לך מחשב שבור בכלא, אתה יכול להוריד את Dragon Ball ZInoverse בחינם. להלן השלבים שעליך לבצע:

שלב 1: הורד את המשחק

השלב הראשון הוא הורדת המשחק. אתה יכול למצוא את המשחק באתרים שונים כמו Steam, GOG ו-Origin. לאחר שהורדת את המשחק, תצטרך להתקין אותו במחשב שלך.

שלב 2: התקן את המשחק

לאחר שהורדת את המשחק, תצטרך להתקין אותו במחשב שלך. לשם כך, תצטרך להשתמש בתוכנה בשם Cydia Impactor. תוכנית זו תאפשר לך להתקין את המשחק על המחשב השבור שלך.

שלב 3: שחק את המשחק

לאחר התקנת המשחק, כעת תוכל לשחק בו. אתה יכול לשחק את המשחק במצב שחקן יחיד או מקוון עם שחקנים אחרים. המשחק כולל גם מגוון מצבי משחק, כמו מצב סיפור, מצב טורניר ועוד.

השוואה מהירה

פּלַטפוֹרמָה מחיר מצבי משחק
PC $59.99 סיפור, טורניר, באינטרנט
פלייסטיישן 4 $59.99 סיפור, טורניר, באינטרנט
Xbox אחד $59.99 סיפור, טורניר, באינטרנט
Nintendo Switch $59.99 סיפור, טורניר, באינטרנט
מחשב שבור בכלא חינם סיפור, טורניר, באינטרנט

סיכום

Dragon Ball ZInoverse היא סדרת משחקי לחימה פופולרית המבוססת על סדרת האנימה הפופולרית Dragon Ball. הוא זמין לפלטפורמות מרובות, כולל PC, PlayStation 4, Xbox One ו-Nintendo Switch. אם יש לך מחשב שבור בכלא, אתה יכול להוריד את המשחק בחינם. לשם כך, תצטרך להשתמש בתוכנה בשם Cydia Impactor. לאחר שהתקנת את המשחק, תוכל לשחק בו במצב שחקן יחיד או מקוון עם שחקנים אחרים. המשחק כולל גם מגוון מצבי משחק, כמו מצב סיפור, מצב טורניר ועוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן