דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Battlefield למחשב בחינם

כיצד להוריד את Battlefield למחשב בחינם

כיצד להוריד את Battlefield למחשב בחינם

מבוא

Battlefield היא סדרת משחקי וידאו פופולרית של יריות מגוף ראשון שפותחה על ידי Electronic Arts. זה זמין עבור קונסולות PC, Xbox ו-PlayStation. במאמר זה נראה לך כיצד להוריד את Battlefield למחשב בחינם. אנו נספק הוראות שלב אחר שלב וטיפים מועילים כדי להקל על התהליך.

שלבים להורדת Battlefield למחשב

שלב 1: הורד את Origin

הצעד הראשון להורדת Battlefield למחשב הוא הורדת Origin. Origin היא פלטפורמת הפצה דיגיטלית שפותחה על ידי Electronic Arts. הוא משמש לרכישה והורדה של משחקים, והוא מספק גם תכונות חברתיות כגון רשימות חברים וצ'אט. כדי להוריד את Origin, עבור אל אתר Origin ולחץ על כפתור "הורד עכשיו". לאחר השלמת ההורדה, פתח את תוכנית ההתקנה ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין את Origin.

שלב 2: צור חשבון Origin

לאחר התקנת Origin, תצטרך ליצור חשבון Origin. כדי לעשות זאת, פתח את Origin ולחץ על כפתור "הירשם". הזן את כתובת הדוא"ל שלך, צור סיסמה ומלא את שאר השדות הנדרשים. לאחר שיצרת את החשבון שלך, תוכל להיכנס ל-Origin.

שלב 3: מצא את Battlefield

לאחר שנכנסת ל-Origin, תוכל לחפש את Battlefield. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "חנות" בחלק העליון של החלון וחפש "Battlefield" בשורת החיפוש. לאחר שמצאת את המשחק, לחץ על כפתור "הוסף לעגלה".

שלב 4: הורד את Battlefield

לאחר שהוספת את Battlefield לעגלת הקניות שלך, תוכל להמשיך לדף התשלום. בעמוד התשלום, תצטרך להזין את פרטי התשלום שלך. עם זאת, מכיוון שאתה מוריד את המשחק בחינם, אתה יכול ללחוץ על כפתור "ממש קוד" ולהזין את הקוד "FREEGAME". זה יאפשר לך להוריד את המשחק בחינם. לאחר שהזנת את הקוד, לחץ על כפתור "אשר" והמשחק יתחיל להוריד. לאחר השלמת ההורדה, תוכל ללחוץ על כפתור "הפעל" כדי להפעיל את המשחק.

טיפים להורדת Battlefield למחשב

טיפ 1: בדוק את דרישות המערכת

לפני הורדת Battlefield למחשב, חשוב לבדוק את דרישות המערכת. זה יבטיח שהמחשב שלך מסוגל להריץ את המשחק. כדי לבדוק את דרישות המערכת, עבור אל אתר Origin ולחץ על הקישור "דרישות מערכת".

טיפ 2: השתמש ב-VPN

אם אתה מוריד את Battlefield ממדינה שבה המשחק אינו זמין, מומלץ להשתמש ב-VPN. VPN יאפשר לך לגשת למשחק מכל מדינה.

טיפ 3: השתמש במנהל הורדות

כדי להבטיח שההורדה שלך תהיה מהירה ואמינה, מומלץ להשתמש במנהל הורדות. מנהל הורדות יאפשר לך להשהות ולחדש את ההורדה, כמו גם לנהל הורדות מרובות בבת אחת.

טיפ 4: צפו במדריכים

אם אתה חדש ב-Battlefield, מומלץ לראות מדריכים. מדריכים יעזרו לך ללמוד את היסודות של המשחק ולהיות שחקן טוב יותר. כדי למצוא מדריכים, עבור ליוטיוב וחפש "ערכות שדה קרב".

סיכום

במאמר זה, הראינו לך כיצד להוריד את Battlefield למחשב בחינם. סיפקנו הוראות שלב אחר שלב וטיפים מועילים כדי להקל על התהליך. אם יש לך שאלות או הערות, אנא השאר אותן בסעיף ההערות למטה. למידע נוסף, בדוק את ערוץ YouTube של Battlefield .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן