דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את Apex Legends למחשב

כיצד להוריד את Apex Legends למחשב

כיצד להוריד את Apex Legends למחשב

מה זה Apex Legends?

Apex Legends הוא משחק Battle Royale שניתן לשחק בחינם שפותח על ידי Respawn Entertainment ופורסם על ידי Electronic Arts. הוא שוחרר עבור Microsoft Windows, PlayStation 4 ו-Xbox One ב-4 בפברואר 2019. המשחק מתרחש באותו יקום כמו סדרת Titanfall של Respawn ומתרחש 30 שנה לאחר אירועי Titanfall 2. ב-Apex Legends, עד 20 חוליות של שלושה שחקנים נוחתות על אי ומחפשות כלי נשק ואספקה לפני שהם נכנסים לקרב עם שחקנים אחרים. הקבוצה האחרונה שעומדת מנצחת במשחק.

שלבים להורדת Apex Legends למחשב

1. היכנסו לאתר הרשמי של Apex Legends. אתה יכול למצוא את האתר בכתובת www.playapex.com.2. לחץ על כפתור "הורד עכשיו". זה יעביר אותך לדף ההורדה של Apex Legends.3. בחר את הפלטפורמה שלך. אתה יכול לבחור בין Windows, PlayStation 4 ו-Xbox One.4. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להוריד ולהתקין את Apex Legends.

יצירת חשבון Origin

כדי לשחק ב- Apex Legends, תצטרך ליצור חשבון Origin. Origin היא פלטפורמת ההפצה הדיגיטלית של Electronic Arts. הוא משמש לרכישה והורדה של משחקים, כמו גם לגישה לשירותים מקוונים.1. עבור אל אתר Origin. אתה יכול למצוא את האתר בכתובת www.origin.com.2. לחץ על כפתור "הירשם". זה יעביר אותך לדף ההרשמה.3. הזן את כתובת הדוא"ל שלך וצור סיסמה.4. עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את תהליך ההרשמה.

השקת Apex Legends

לאחר שיצרת חשבון Origin והורדת את Apex Legends, תוכל להפעיל את המשחק.1. פתח את הלקוח Origin.2. לחץ על הכרטיסייה "המשחקים שלי".3. בחר Apex Legends מרשימת המשחקים.4. לחץ על כפתור "הפעל".

יצירת חוליה

לאחר שהשקת את Apex Legends, תוכל ליצור נבחרת. סגל היא קבוצה של עד שלושה שחקנים שעובדים יחד כדי לנצח במשחק.1. בחר באפשרות "Squad" מהתפריט הראשי.2. הזמן את החברים שלך להצטרף לנבחרת שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת שמות המשתמש שלהם ב-Origin או על ידי שליחת קישור להזמנה.3. לאחר שהסגל שלך מלא, בחר בלחצן "הפעל".

משחק Apex Legends

לאחר שיצרת קבוצה, תוכל להתחיל לשחק ב- Apex Legends.1. בחר אזור נחיתה. אתה והנבחרת שלך תופלו למפה במיקום זה.2. חפש כלי נשק ואספקה. תצטרך אלה כדי לשרוד ולהביס שחקנים אחרים.3. השתתף בלחימה עם שחקנים אחרים. אתה יכול להשתמש במגוון כלי נשק ויכולות כדי להביס את היריבים שלך.4. הקבוצה האחרונה שעומדת מנצחת במשחק. Apex Legends הוא משחק קרב רויאל מהיר שקל ללמוד אבל קשה לשלוט בו. עם הדמויות, הנשק והיכולות הייחודיים שלו, זה בטוח יבדר אותך במשך שעות. אז למה אתה מחכה? הורד את Apex Legends למחשב האישי שלך והתחיל לשחק היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן