דף הבית » איך להוריד למחשב » כיצד להוריד את דיסני פלוס למחשב

כיצד להוריד את דיסני פלוס למחשב

כיצד להוריד את דיסני פלוס למחשב

כיצד להוריד את דיסני פלוס למחשב

דיסני פלוס הוא שירות סטרימינג המציע מבחר רחב של סרטים ותוכניות מספריית דיסני. זה זמין במכשירים רבים, כולל מחשבים אישיים. הנה איך להוריד את דיסני פלוס למחשב.

שלב 1: הורד את אפליקציית דיסני פלוס

הצעד הראשון להורדת דיסני פלוס למחשב הוא הורדת אפליקציית דיסני פלוס. אתה יכול למצוא את האפליקציה ב-Microsoft Store. לאחר שהורדת את האפליקציה, תוכל להפעיל אותה ולהירשם למנוי.

שלב 2: הירשם למנוי

לאחר שהורדת את אפליקציית דיסני פלוס, תצטרך להירשם למנוי. אתה יכול לבחור מתוך מגוון תוכניות מנויים, כולל תוכניות חודשיות ושנתיות. לאחר שתבחר תוכנית, תצטרך להזין את פרטי התשלום שלך.

שלב 3: התחל להזרים

לאחר שנרשמת למנוי, תוכל להתחיל להזרים את הסרטים והתוכניות האהובים עליך של דיסני. אתה יכול לגלוש בספרייה ולמצוא משהו לצפות בו. אתה יכול גם ליצור רשימת צפייה של סרטים ותוכניות שתרצה לראות מאוחר יותר.

שלב 4: תהנה מהסרטים והתוכניות האהובים עליך

לאחר שמצאת משהו לצפות בו, תוכל להתחיל להזרים אותו. אתה יכול גם להוריד סרטים ותוכניות לצפייה במצב לא מקוון. זוהי דרך מצוינת לצפות בסרטים ובתוכניות האהובות עליך כאשר אין לך חיבור לאינטרנט.

סיכום

דיסני פלוס הוא שירות סטרימינג המציע מבחר רחב של סרטים ותוכניות מספריית דיסני. כדי להוריד את דיסני פלוס למחשב, תצטרך להוריד את האפליקציה מחנות Microsoft ולהירשם למנוי. לאחר שנרשמתם, תוכלו להתחיל להזרים את הסרטים והתוכניות האהובים עליכם. אתה יכול גם להוריד סרטים ותוכניות לצפייה במצב לא מקוון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן